تعبیر خواب بهشت

دیدن بهشت در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن بهشت در خواب چیست؟

تعبیر خواب رفتن به بهشت

بهشت نیز مثل بهار دیدنی نیست و ما مختصات و مشخصاتی از بهشت در دست نداریم که وقتی در خواب خود باغی بزرگ را دیدیم بدانیم آن جا همان بهشت موعود است لیکن آن چنان که به تجربه آموخته ایم این احساس در ما ایجاد می شود و در عالم خواب می فهمیم که آن باغ بیکران و زیبا بهشت است.

زیاد اتفاق افتاده که در خواب یکی از بستگان و دوستان متوفای خویش را می بینیم و با او حرف می زنیم، حالش را می پرسیم ولی در باطن می دانیم که او مرده است حتی در همان عالم خواب به خود می گوییم که او مرده پس چگونه به اینجا امده و با ما حرف میزند.

این ذهن مضاعف است که فقط در خواب زنده می شود و جان می گیرد. به کمک همین احساس یعنی ذهن مضاعف است که در خواب می فهمیم این جا بهشت است.

پس وقتی در خواب احساس کردیم جایی که هستیم بهشت است بسیار نیکو است و اگر درون بهشت باشیم خیلی بهتر است تا بیرون آن باشیم.

اگر خویشتن را در بهشت دیدید اما حیواناتی آن جا مشاهده کردید که بر مبنای گمان و تصور ما نباید آن جا باشند مثل گرگ، روباه، کفتار، کرکس، موش و خفاش، گوینده این است که در آینده نزدیک با مردمی محشور می شوید که از آن ها می ترسید. از کسانی مجبور می شوید خواهش بکنید که به ناحق بر آن مقام و مرتبه رسیده اند یا شما این طور فکر می کنید.

اگر هیچ کس جز شما در بهشت نباشد و شما احساس تنهایی بکنید خواب شما می گوید انسان خود خواهی هستید و اگر احساس تنهایی کردید خواب شما خبر می دهد که اطرافیانتان را از خود آزرده اید که باید جبران کنید.

اگر خود را بیرون بهشت دیدید و با حسرت به آن جا نگاه کردید موردی پیش می آید که می تواند برای شما سود بخش و افتخار آفرین باشد اما در خود شایستگی رسیدن به آن را سراغ ندارید.

اگر شما دیدید بیرون بهشت هستید و در به روی شما بسته در راه پیشرفتتان مانعی پیش می آید که برداشتن آن مانع و حل آن مشکل در قدرت شما نیست.

اگر کسی شما را به بهشت دعوت کرد مژده ای می شنوید و اگر کسی شما را به بهشت هدایت کرد از یاری و مساعدت یک نفر بهره مند می گردید. به طور کلی دیدن بهشت خوب است و مبارک.


خواب های مرتبط با بهشت:


☺ تعبیر خواب «بهشت» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «بهشت» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


16 دیدگاه

  1. محمد عارف ضیا

    سلام خواب دیدم کسی برایم میگوید تو جایت در بهشت قشنگ است

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعابیر خواب بسیار خیر برای این خواب امده است و نشانی از ان است که شما جایگاهی خیر در اینده خواهید داشت و از این رو خوابی بسیار خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  2. امیر محمد هادیلو

    سلام من خواب دیدم فکر کنم حضرت عیسی یا موسی و یا ابراهیم بود دست منو گرفت داد بهشت کلی وسایل بود احساس تنهایی هم نمی کردم تعبیرش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب دیدن انبیاء امده است که خیر است و نشان از خیری در اینده شما دارد.
      سربلند و پیروز باشید

  3. زهرا

    سلام من خواب دیدم ی جای خیلی قشنگ مثل ساحل هستم که آب دریا خیلی قشنگ بود ی جور عجیبی بود مثل بهشت بود درختای نخل اونجا بود و رفتم جلو تر دیدم یک زن با حجاب وسط ساحل نشسته چ چند تا زن دیگه دورش حلقه زدن و بهش سجده کردن رفتم جلو ازش پرسیدم تو کی هستی گفتن یکی از یارای امام زمان بعد یهو یه کلی جمعیت زن و مرد پدید اومدن انگار کل مردم ایران بودم که پشت اون خانم سجده کردن

    • یاسین صداقت

      با سلام
      همانگونه که از این خواب برای شما مشخص است بسیار خیر است و نشان دهنده ی نویدی خیر برای شما دارد و از این رو از جانب آن باید بسیار خوشحال و مسرور باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  4. الناز

    سلام من چند روز پیش در خواب دیدم‌ خانه ای دارم که مشغول جمع کردن اثاثیه‌ آن شدم و بعد به حیاط آن خانه رفتم . دیدم که حیاط منزل من باغی به زیبایی بهشت‌ هست درختانی‌ سرسبز و بلند که انتها‌ ندارد. و حوضی بیش‌ از حد زیبا و ترسناک و زلال که عمق زیادی دارد و سنگ های کف آن سیاه بوده . من در حیاط وایسادم بودم و فقط به این منظره‌ نگاه میکردم ولی چون خیلی ساکت بود میترسیدم جلوتر‌ برم تعبیر خواب من چی میشه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعابیر خواب برای این خواب آمده است که بسیار خیر است و نشانه ای از گشایشی در زندگیتان می تواند باشد.
      سربلند و پیروز باشید.

  5. شهرام

    سلام ببخشیدمن عصرخواب دیدم که یه جایی تویه اتاقی نشستم ومیدونم بهشته اماجای سرسبزی ندیدم فقط یه اتاق رومیدیدم که توش نشستم وتصورمیکردم بهشته انگاربهم گفته بودن اینجابهشته نشسته بودم نون وخامه میخوردم یهویه نفرکه فقط صداشومیشنیدم ونمیدیدمش

    بهم گفت چی ازاین بهترومن همون لحظه که لقمه دستم بوداحساس کردم اگه تاآخرتوبهشت بمونم کلافه میشم ویهو بادادوفریادبلندگفتم بهشت به چه دردمن میخوره باصدای بلندگریه کردموگفتم برای من فقط رضای خدامهمه چون میگن بهترین درجه توبهشت راضی بودن خداازانسانه بخاطرهمون دادمیزدم که رضای خدابرام مهمه وبهشت رودوست نداشتم ممنون میشم که این خواب روبرای من تعبیرکنیدیاعلی

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب از جهاتی دارای تعبیر است و از جهاتی خیر و به این معنا می تواند باشدکه شما ممکن است برای خودتان فقط انچه که خیر است را بخواهید و از این رو خیر نیست اما نفس دیدن اینکه در بهشت هستید برای شما خوب و نیکو است.
      سربلند و پیروز باشید

  6. مینا سعیدی

    خواب دیدم که در مکانی خیلی زیبا بودم کنار یک آبشار و موسیقی زیبایی پخش میشد، قبیله ای به سمتم حمله ور شدن بعد یهو دیدم یه جای دیگم

  7. ساره

    من خواب دیدم تووی قبرم بعد یک راه به سمت بهشت برام باز شد خیلی خوشگل بود اون مسیر نعبییرش چی میتونه باشه

  8. محبوبه

    من محبوبه هستم و ساعت 2 شب ب بعد
    خواب دیدم که تو یه جای خیلی زیبا به همراه برادر کوچکم حسین تمام جا ها را میدیدم. ی جوری بود انگار دو طبقه بود و چهار یا پنج تا آبشار زیبا داشت.من از اون آب خوردم و بعدش اتفاق های زیادی افتاد ولی یادم نمیاد

  9. محبوبه

    من خواب دیدم که تو یه جای خیلی زیبا به همراه برادر کوچکم حسین تمام جا ها را میدیدم. ی جوری بود انگار دو طبقه بود و چهار یا پنج تا آبشار زیبا داشت.من از اون آب خوردم و بعدش اتفاق های زیادی افتاد ولی یادم نمیاد

  10. علی

    من فکرمیکنم ایشون خوابشونو بایک معبردرمیان بگذارند عاقلانه تروسنجیده ترباشد

  11. منصوره

    بهشت یخ زده یا باغ یخ زده که یخ های درختانش آب میشود خیلی ترسناک بود.

نظر خود را بیان کنید