تعبیر خواب بلوط

دیدن بلوط در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن بلوط در خواب چیست؟

تعبیر خواب درخت بلوط

بلوط را می شناسید که میوه ای است از یک درخت تناور و پر ریشه و پر شاخ و برگ که عمری دراز دارد و چند نسل می توانند از برگ و بر آن استفاده کنند این میوه خشک در خواب مال و نعمت تعبیر شده اما به نظر من علاوه بر مال و نعمت کامجوئی دشوار است از آن نوع کامجوئی و کامروائی ها که به ناخشنودی و تلخی می انجامد.

اگر بیننده خواب مصرف کننده معمولی بلوط باشد خواب او چندان قابل تفسیر و تعبیر نسیت زیرا با اندیشه های روزانه او کلی فرق ندارد و چه بسا که می تواند دنباله فکر و خیال روزانه او باشد اما اگر بیننده خواب مصرف کننده بلوط نباشد و به ندرت بلوط را می بیند یا فقط نامش را در کتاب ها و نوشته ها می خواند خواب او گویای خیلی چیزها است از جمله همان کامجوئی دشوار.

برای خوردن مغز بلوط باید پوست ضخیم و سفت آن را شکست تازه مغز آن صرف نظر از داشتن مواد سرشار از چربی و پروتئین و ویتامین ها چندان خوشمزه و اشتها انگیز نیست مگر برای آن ها که به خوردنش عادت دارند یا غذای منحصرشان می باشد.

این معنی همان کامجوئی دشوار را می رساند. به دنبال چیزی می روید که رسیدن به آن دشوار است و تازه وقتی رسیدید از آن همه کوشش و پی گیری نادم می گردید و احساس خستگی بی سود می کنید.

بلوط oak

دیدن بلوط سبز در خواب

با توجه به این مطلب دیدن بلوط در خواب نوید مال و نعمت است. اگر بلوط می خورید نفعی عایدتان می شود و سودی می برید.

اگر کاسب هستید در کسب سود می برید و چنان چه اداری و کارمند هستید در کار مربوط به خودتان ترقی می کنید و به جاه و مقام می رسید.

اگر به جائی در خواب رسیدید که دیدید مقداری بلوط روی زمین پراکنده موردی پیش می آید که با وضع شوریده مالی روبه رو می شوید. ممکن است به شما تعلق نداشته باشد اما تدبیر و تنظیم کار را از شما می خواهند.

چنان چه در خواب دیدید که در خانه خودتان درخت بلوط روئیده مال دار می شوید و احتمالا یکی از فرزندان یا برادران و خواهران شما به طور کلی آن ها که با شما از یک ریشه و پیوند هستند، مثل آن درخت تناور و پربار می شود که شما از آن بهره مند می گردید و در سایه اش به تنعم و رفاه می رسید.

اگر بلوط بسیار یا اندک دیدید که به شما تعلق نداشت و در خواب احساس کردید که مال شما نیست کسی چیزی نزد شما امانت می نهد و این چیز بیشتر می تواند پول باشد.

دور ریختن بلوط یا کندن درخت آن از ریشه خوب نیست و بیننده چنین خوابی باید منتظر یک زیان مالی بزرگ باشد.


تعابیر مرتبط:


☺ تعبیر خواب «بلوط» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «بلوط» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


6 دیدگاه

  1. hasti

    سلام خواب دید م زیر یک درخت بلوط لسیار بزرگ وبسیار پرباربا بلوطهای تازه وکلاه بسر نشستم یک شاخه از درخت گرفتم وخداروشکر میکنم بابت ان همه نعمت و از قدرت خدا شکرگزاری می کنم،زیر درخت آتشی با ذغال درست کردم غذایی کنارش گرم کردم ومیخوردم ولذت می بردم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعابیر خواب برای این خواب امده است که نشان از خیر و منفعتی برای بیننده ی خواب دارد که در اینجا هم برای شما صادق است و می تواند برای شما بسیار خیر باشد که انشالله نشان از خبر خوشی در اینده دارد.
      سربلند و پیروز باشید

  2. حسین

    خواب دیدم شخصی که دارای شنل و عصاست و با عصا منو داره خفه میکنه به من میگه راز تو تو هفت شاخه بلوط تازه منم خیلی ترسیدم و یکهو از خواب بیدار شدم

  3. قیتاس

    خواب دیدم بلوطهای سبز و قشنگ و خیلی عجیب و بزرگ اندازه یک موزه معمولای ولی کوتاهتر و صافتر از یک دکه توی شهر خریدم ولی تعبیرش نمیدونم

  4. aynaaaazzz

    سلام..خواب دیدم ک مراسم حنابندان من با عشقمه داشتم اماده میشدم ک ب آرایشگاه بروم بقیه در حیاطمان مشغول آشپزی بودند..تعبیرش چیه؟؟؟

    • قیتاس

      تعبیرش اینه که زیادی توی فکرش هستی

نظر خود را بیان کنید