تعبیر خواب طناب

دیدن طناب در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن طناب در خواب چیست؟

طناب Rope

طناب (ریسمان) در خواب کاری است که می کنید، رشته ای است که در دست دارید و پیوندی است که شما را به دیگر افراد جامعه ارتباط می دهد.

اگر در خواب ببینید که مثلا به خواهش همسرتان طنابی در حیاط خانه می بندید که رخت های شسته را روی آن بگسترانند بین شما و همسرتان و سایر افراد خانواده پیوندی استوار می شود که به اندازه استحکام آن طناب محکم است و به اندازه طول آن طناب طولانی. البته این طول و استحکام نسبی است نه میزانی که با وجب اندازه گیری شود.

اگر دیدید طنابی هست و شما را به آن آویخته اند و از زمین پای شما بلند می شود شان و مقام و مرتبه شما بالا می رود و ارتقا می یابید ، محبوب می شوید.

غالبا کسانی که طناب در خواب می بینند در همین دو زمینه است. یا گستردن لباس یا دار زدن که اغلب متوحش می گردند ولی دار زدن جای تشویش ندارد. حال اگر در همان حال دیدید که طناب دار پاره شد و شما افتادید و سقوط کردید خوب نیست چون نشانه تنزل شان است و سقوط اجتماعی.

مسئله مرگ با دار در این نوع خواب ها مطرح نمی شود بلکه برخاستن و فرود آمدن محور قرار می گیرد چه روح ما برای نشان دادن فراز و فرود وسیله ای می جوید و دار را برمی گزیند.

اگر از طناب پایین بیایید باز تنزل شان است. اگر ببینید که دست های شما را با طناب بسته اند کاری پیش می آید که نمی توانید انجام دهید و در واقع وا می مانید و اگر طناب به پای شما بسته بود به جایی باید بروید که نمی توانید.

اگر دیدید طنابی به گردن شما بسته اند و سر طرف دیگر طناب افتاده به زمین یا دیده نمی شود دینی به گردن شما هست که ادا نکرده اید. اگر دیدید طناب بلندی هست و شما آن را گسیخته و پاره کردید عهد شکنی می کنید و اگر طناب متعلق به کسی باشد رابطه خود را با او می برید و قطع می نمایید. اگر دیدید طناب می بافید پیمان می بندید یا نذر می کنید.

☺ تعبیر خواب «طناب» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «طناب» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


3 دیدگاه

  1. حسین

    سلام همسرم خواب مرحوم مادرم رو دیده که داره توی خونه قدیمی خودمون طناب انداخته ودور گردنش داره خودشو خفه میکنه.وبا حالت بسیار ناراحتی و به حرف کسی هم گوش نمیده

    • تعبیر خواب

      با سلام
      بر اساس تعبیر خواب دار اویختن می تواند برای ایشان خیر باشد و نشانی از ان باشد که ایشان را به واسطه ی موضوعی خیری و ارتقایی دریافت شده است که بسیار خوب است.
      سربلند و پیروز باشید

  2. فخری

    طناب ها آویزان از بالا که سر آنها گره بزرگ داشت وقتی از زیر انها زد میشدم احساس میکروم مثله مار شده و من را میگیرند من به سختی فرار میکردم

نظر خود را بیان کنید