تعبیر خواب فندک

دیدن فندک در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن فندک در خواب چیست؟

تعبیر فندک
اگر در خواب ببینید که کسی فندک به شما هدیه داد امکاناتی در اختیارتان قرار می دهد که هم می تواند مفید و موثر باشد و هم زیان بخش. او امکان را در اختیار شما قرار می دهد و بقیه به تدبیر و تعقل خود شما سپرده می شود.
اگر دیدید فندک دارید و می زنید که کسی سیگارش را روشن کند یا در خواب می بینید که فندکی در جیب خویش دارید امکان آن را به دست می آورید که کاری بدیع و غیر منتظره انجام دهید. کاری که باورشان نمی شود از شما ساخته باشد ولی این هم می تواند مفید و تحسین برانگیز یا شماتت بار باشد.
اگر در خواب ببینید فندکی دارید که خراب شده، مثلا گاز ندارد، سنگ ندارد، یا قوه اش تمام شده به کمک کوچکی برای انجام یک کار بزرگ نیاز پیدا می کنید.

☺ تعبیر خواب «فندک» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «فندک» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


10 دیدگاه

  1. سارقِ تاریکی

    سلام خواب دیدم فندک هدیه گرفتم از پسر خالم و بعد پسر خاله دیگم گفت بیا فندکامون رو جا به جا کنیم من یکی تورو بیشتر دوس دارم و هردو باهم فندکامون رو روشن کردیم ببینیم کدوم فندک بهتره

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب فندک گرفتن از دیگران امده است که ممکن است به این تعبیر باشد که شما در اینده از دیگران چیزی را دریافت کنید که ممکن است هم برای شما مفید باشد و هم اینکه ممکن است مضر باشد و باید بسیار اگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  2. نفس

    دیدن عسل در خواب به چه معنیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن عسل در خواب خیر است و نشانه ی رزق و خیری شیرین برای بیننده ی خواب است.
      سربلند و پیروز باشید

  3. یگانه

    با سلام من خواب دیدم دارم فندک رو به کسی نشون میدم و بهش می گفتم یادت میاد اونم گفت اره بعد از خواب پریدم معنی خوابم چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب اشاره ای به گذشته ی شما می تواند باشد که خودتان از ان اگاه هستید اما باید این را هم بدانید که نشان از ان می تواند باشد که شما در اینده ای نزدیک کاری انجام دهید که دیگران از ان متعجب شوند.
      سربلند و پیروز باشید

  4. فرزاد

    من خواب دیدم فندکم را به مقدار 20 میلیون فروختم ودر عوض اوراق گرفتم که خریدار 100هزار تومن بیشتر اوراق داد و راضی بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند نشان از ان باشد که شما در اینده کاری انجام خواهید داد که پاداشی بزرگ از جانب آن دریافت خواهید کرد که این موضوع برای دیگران غیر قابل باور است.
      سربلند وپیروز باشید.

  5. مسعود

    سلام خواب دیدم توی شهر خودم رفتم از مغازه ای یک فندک بخرم و وقتی قیمتش رو گفت ۲تا خریدم و گاز نداشتن گفتم گاز هم بزنه
    میشه لطفا تعبیرش رو بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در این خواب برای شما ممکن است تعبیر به این صورت باشد که شما در اینده خود را در کاری قرار خواهید داد که کمک کوچکی از جانب شما برای انجام کاری بزرگ در آن نیاز است.
      سربلند و پیروز باشید.

نظر خود را بیان کنید