تعبیر خواب پشت بام

دیدن پشت بام در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن پشت بام در خواب چیست؟

دیدن پشت بام در خواب

پشت بام رفعت مقام و جاه و عظمت است وچنانچه خویشتن را بر بام دیدید به اندازه ارتفاع آن بام ترقی می کنید و محترم و معزز می شوید.

اگر خود را روی پشت بام خانه ناشناسی دیدید باید منتظر برخوردی باشید که در نتیجه آن ترقی می کنید و محترم و معزز می شوید.

ابن سیرین نوشته بام خانه مجهول زنی است به قدر بلندی بام اما بام نمی تواند زن باشد.

معبران دیگر نیز بام را در خواب زن تعبیر نکرده اند. چنانچه که ببینید روی بام آسوده و بی خیال نشسته اید کار شما نظام آرام بخشی می یابد.

اگر روی بام بودید و آن جا رختخواب گسترده ای هم بود به وسیله زنی که با او ازدواج می کنید به ترقی و تعالی می رسید و بزرگ و مشهور می شوید.

اگر از بام به پائین بیائید تنزل مقام می یابید و چنانچه از آن بالابیفتید کاری مهم یا نتیجه بزرگی را که با زحمت و تلاش به دست آورده اید از دست می دهید و چنانچه کاسب و بازرگان باشید زیان مالی خواهید دید.

حال اگر کسی شما را از بالای بام به پائین پرت کند به وسیله کسی از مقام خود ساقط می شوید و با توطئه ای آسیب می بینید.

اگر از پائین به بالای بام مرتفعی نگاه کنید ندانسته از ضعف و زبونی خویش بیمناکید و چنانچه از روی بام به پائین نگاه کنید از پایداری موقعیتی که دارید متوحش و نگران می شوید.

اگر در خواب ببینید که روی بام مرتفعی طاقباز خوابیده اید به طوری که آسمان را می توانید ببینید نشانی از گشادگی کارهاست و فرح و سرور و شادمانی و چنانچه روی سینه خوابیده باشید ابتلا و گرفتاری است.

روی بام ناشناس دویدن خطرناک استو گویای اینکه در آینده نزدیک ریسک می کنید و به استقبال حوادثی می روید که درصد شکست و پیروزی شما معین و مشخص نیست و نوعی هشدار است که تمام نیروی بصیرت و کاردانی خویش را به کار گیرید.

☺ تعبیر خواب «پشت بام» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «پشت بام» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


78 دیدگاه

  1. Mohammadyeka

    با سلام
    من خواب دیدم تو یک جایی مثل یک باغم که اونجا یک سری حیوانات هم بودند بعد یک خونه دیدم خونه سقف کوتاهی داشت اما عرضش خیلی زیاد بود رفتم روی پشت بامش پهنای پشت بام خیلی کم بود و زمانی که از پشت بام به پایین نگاه میکردم ارتفاع خیلی زیاد شده بود و پشت بام هی تکون می‌خورد و بیشتر منو میخواست بندازه تو حیاط اون خونه سر پشت بام نرده بود که دستم محکم به اون گرفتم که نیوفتم

  2. عبدالواحد

    من خواب دیدم داداشم را که از من بزرگ است در لبه بام خونه مان نشسته من براش میگم بیا این بر که می افتی پایین این لبه ها اون قد محکم نیستند باز هم با اندک بی خیال بودن میگوید درست است ولی کاری نمیکند. باید بگویم من با اون داداشم ارتباط ندارم اون در کشور دیگر زندگی میکند. خیلی اونا خواب میبینم که با من مانند گذشته ارتباط خوب دارد.

  3. شهسام

    سلام
    وقت بخیر
    من خواب دیدم که داییم و زن داییم اومده بودن روی پشت بوم خونه ما زندگی می کردن. من رفتم بالا و بهشون گفتم اینجا چیکار می کنید؟ گفتند ما خونه نداریم و اومدیم اینجا، چندتا دختر بچه کوجیک حدود ۶ ۷ ساله هم بودند گفتم اینا کی اند،؟ زنداییم گفت اینا نوه هام هستند. بعد داییم یه سند خونه به من داد و گفت این سند ۶ دانگش مال شماست و من چیزی ندارم، البته روی سند مشخصات دفترخونه و این چیزا نبود و دست نویس بود. رفتم از داییم بپرسم چرا اینجوریه که یهو بیدارشدم

    (توضیح اینکه ما با داییم اینا چند سال هست اختلاف داریم و یه خونه مال پدر بزرگم بود ارثیه که داییم یه جورایی بالا کشید و حق مادرم و خاله و بقیه داییم ها رو خورد).
    حالا می خوام بدونم تعبیر این خواب چیه؟
    ممنون

  4. حمیدرضا

    سلام من در خواب دیدم خانه ای بزرگ دارم به پشت بام رفتم باران می‌آمد نزدیک جلو بام رفتم از آنجا همه کوهها و دشت ها را میدیدم با اینکه پشت بام زیاد بلند نبود اما من همه کوهها و دشت ها را پایین می‌دیدم اما در یک دستم گندم بود و من برای پرونده ها به داخل کوچه ریختم و گندم زیادی جلو درب خانه ام در آب جمع شدند لطفاً تعبیر چیست

  5. سارا

    سلام من خواب دیدم همسرم روی یه پشت بام گفت خونه خریدم تا رفتم دیدم یه چادر بزرگ روی پشته بام هست و وسایل را اونجا گذاشته بود و بعد رفت سر کار منم داشتم فکر می کردم خدایا نکنه سرش کلاه گذاشتن آخه از کنار چادر سقفش هی کنار چادر نسیم می زد ما مستاجریم و همش بهش فکر می کنم

  6. محمدی

    سلام
    خواب دیدم بالای بلندترین بام هستم که اطرافم پشت بام های پایین تری بودنند هرطرف پشت بام میرفتم منظره یک کشور رو میدیم، خانه های زیاد جاده و انسان و ماشینو…

  7. فهیمه

    سلام من خواب دیدم به سختی از دیوار با لا می روم تا در پشت بام صبحانه با تمام فامیل سفره ای پهن است بخورم .اگر امکان دارد تعبیرش را بگوئید.

  8. Aylin

    سلام من خواب دیدم دختر خواهر از پشت بام داره به پایین یه چیزی میگه بعد من میترسم بیوفته بدو بدو میرم پیشش بد دیدم ارز این پشت بام پرید میشه راهنمایی کنید؟؟؟

  9. الهه

    سلام.بنده خواب دیدم از ساختمان خودمون بیرون امدم که مثل اینکه یک طبقه از آن هم براب خالم بوده و به پشت بام ساختمان رو به رو رفتم انجا هم برای خاله ام بود برایش وسیله ای برده بودم.به من اصرار کردن توام باید بیای بالا.مهمان داشتن و انجا در حال تدارک برای مهمانهایشان بودن.ساختمان کناری هم برای ایشان بود تمام پشت بامش رو پراز آب کرده بودن دقیق یادم نیست دلیلش رو ولی میدانم که بخاطر مهمان ها بود.کم کم پشت بام خانه کناری تکان میخورد و بقیه میگفتن عیب نداره چیزی نمیشه که یک دفعه عین یک سیل فرو ریخت روی ساختمان رو به رو که خانه ما و خاله ام بود.و من خیلی وحشت زده شدم.شوکه و هی خنده و گریه باهم و فکر زمدگی و لوازم زندگی و طلاهام بودم.بعدش هم که امدیم ببینیم چه اتفاقی افتاده وسایل و طلاها رو برداریم.ارامتر شدم و گفتم خاله ام وضع مالی مناسبی دارند همه چیز درست میشود و بیدار شدم.لطفا اگر تعبیری دارد بفرمایید

  10. Moni

    سلام وقتتون بخیر. من خواب دیدم روی پشت بام هستیم خواهرم یه میز ناهار خوری بزرگ و شیک گذاشته و کلی مهمان اومده خانواده م و دایی و فامیل ها هم روی پشت بام نشستند منتظر غذا هستند خواهرم با عجله داره کارها رو انجام میده . تعبیر خوابم چیه ممنون میشم جواب بدید

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند خوابی بسیار خیر باشد و نشان از ان باشد که شما در اینده باید انتظار ان را داشته باشید که جایگاهی جدید به دست اورید که برای شما بسیار خیر است و از این رو اصلا برای رسیدن به ان به خود و دیگران فشار نیاورید.
      سربلند و پیروز باشید

  11. یلدا

    سلام مم خواب دیدم از نردبانی منتهی به سقف سفالی بنایی قدیمی مثل مسجدی قدیمی بالا میروم و‌کسانی را میبینم که با احتیاط روی سفال ها راه میروند و از دیدن آثار باستانی و قدمت سقف و‌منظره مشرف بر آن لذت میبرند .قرار نبود من جزو‌آنها باشم ولی کمی جرات به خرج دادم. و‌من هم روی سقف رفتم وبا احتیاط شروع به قدم زدن روی سقف (شیروانی با شیب کم )در مبان آنها بکی از دوستانم که عکاس و هنرمند هم بود را میشناختم .از بالای سقف به مردم توی کوچه نگاه میکردم و احساس توام. با خوشی و‌دلهره و‌عیجان داشتم . خیر است ان شاالله

    • تعبیر خواب

      با سلام
      خوابی بسیار خیر دیده اید که میتواند برای شما بسیار خوب باشد. می تواند نشانی از رشد ما در مسیری باشد که به ان علاقه دارید که معنویات شما را تقویت کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  12. مریم

    سلام من خواب دیدم روی پشت بام خونم دوتا ماشین فرد غریبه واساده انگاری از بام های دیگه اومده بودن منم با عمم که فوت کرده رفتیم نگاه کردیم من یذره ترسیدم که ایناچجوری اومدن پشت بام ما عمم گفت نگاه کن بام های همسایه هامون رفته رفته کوچیک شده بود انگار یه خیابون شده بود راحت ماشینا میومدن میرفتن ولی بام ماهمونجوری مونده بود.تعبیرش چیه؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب ممکن است تعبیر های مختلفی داشته باشد و اما بدانید که ممکن است هم نشانی از ان باشد که ان چه که شما پیش گرفته اید برای دیگران هم در دسترس است و از این رو باید در مسیر خود تجدید نظر کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  13. زهرا

    من خواب دیدم روی پشت بام خونمون روی زانوهام نشستم و همه جا رو با خوشحالی و در عین حال ترس نگاه میکنم و نسیم خنکی به من می‌خورد که خیلی لذت بخش بود. در خوابم پشت بام خونه بلند تر از پشت بام خونه تو واقعیت بود و در کنار من یک مرد قد بلند و خوش هیکل در کنارم ایستاده بود که برای من ناشناخته بود و وقتی باهاش با خوشحالی لبخند صحبت می‌کردم فقط نگاهم می‌کرد جوابم نمیداد
    در ضمن من در واقعیت از ارتفاع میترسم و خودم اگه پشت بام برم با فاصله پایین میبینم

    • تعبیر خواب

      باسلام
      در تعبیر خواب پشت بام امده است که می تواند نشانی از ان باشد که شما در اینده در شرایطی قرار گیرید که پیشرفتی برای شما حاصل شود و به این معنا باشد که واقعیتی خیر در اینده برای شما نهفته است.
      سربلند و پیروز باشید

  14. خانم

    خواب دیدم من و شوهرم و چند نفر دیگه روی پشت بروم هستیم که یک دفه شوهرم از پشت بوم میافته پایین و من سراسیمه میرم پایین ببینم حالش خوبه یا نه. بعد دیدم که شوهرم دهنش کلا پاره شده از قسمت فک دو قسمت شده و صورت‌‌ش همش زخم وزیل بود بدون خون

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعابیر خواب برای این خواب به خیر نیامده است و ممکن است نشان از ان باشد که ایشان از مقامی عزل شوند و از این رو حتما صدقه دهید که شر دفع شود.
      سربلند و پیروز باشید

  15. سارا

    سلام من خواب دیدم یه عده سرباز دنبالمن منم قصد فرار دارم اولش خودمو تو پشت بوم خونه مامان‌بزرگم دیدم از اونجا داشتم فرار می کردم که همون لحظه شنیدم که سربازا اومدن تو خونه منم از رو پشت بوم میدویدم خلاصه از یکی از پشت بوما تونستم برم تو حیاط یکی از همسایه ها و فرار کنم
    بعدش دیدم که تو کل شهر دارن دنبالم می گردن صورتمو پوشونده بودم و داشتم فرار می کردم بعدش دیدم خالمم و یه چند نفر دیگه دارن کمکم می کنن

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب ممکن است به این تعبیر باشد که شما در اینده به واسطه ی کاری که انجام داده اید در معرض توجه مردم قرار گیرید و این موضوع ممکن است خیر نباشد و از این رو در رفتارهای خود بسیار دقیق باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  16. یاسین صداقت

    با سلام
    تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما به رتبه بالای خواهید رسیک که فرمان زندگی خود را به دست خواهید گرفت که خیر است و نیک.
    سربلند و پیروز باشید.

  17. نگین

    سلام. من خواب دیدم که تو یه خونه ای با چن تا دختر همسن خودم زندگی میکنم که در واقعیت اونا رو نمیشناسم. بعد با اون دخترا رفتیم پشت بوم خونه که خیلی ارتفاع داشت، یه مردی ک تو خواب فکر میکردم همسایمون، از اون ارتفاع پایین افتاد و ما از بالا سقوط کردنش رو تماشا کردیم و یه جورایی هم خوشحال بودیم که اون مرد افتاده پایین و مرده. البته یادمه من تظاهر میکردم ک دارم پایین افتادنش رو تماشا میکنم و در اصل جوری وایساده بودم ک سقوط کردنش رو نمیدیدم. میشه بفرمایین تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به این صورت است که شما از شکست فردی خوشحال خواهید شد و اینکه ترس های در زندگی روزمره شما احتمالا وجود دارد که توان روبرو شدن با آنها را ندارید و اینکه این خواب را اینگونه دیده اید.
      سربلند و پیروز باشید.

  18. مریم

    سلام
    در خواب دیدم از پشت بام همسایه که مشرف به حیاط خانه قدیمی پدرم میباشد آب به پایین داخل حیاط میریزد و جوی آبی که در حیاط خانه جاری هست شروع به بالا آمدن آب میکند و در حال کف کردن میباشد البته آب ذلال و شفاف بود و من فریاد میزنم داره سیل می آید و وسایل که روی تخت در کنار جوی آب بود ۲ بالشت بود که سریع آنها را میخواهم بر دارم تا داخل ورودی آب ورود همین موقع مادرم فریاد میزند مورچه و حیاط خانه پر از مورچه سیاه میشود
    چه تعبیری میتواند داشته باشد؟؟؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بیشتر به آن ماند که دارای تعبیر نباشد و از این رو نباید نگران ان باشید اما اگر هم برای ان تعبیر داشته باشیم به این تعبیر خواهد بود که شما از مشکلی که دیگران قصد رهایی از ان را دارند خواهید توانست رها شوید اما به واسطه ی آن کسانی برای شما مزاحمت ایجاد کنند.
      سربلند و پیروز باشید

  19. علی

    سلام خواب دیدم در بالای پشت بام یه گونی پنهان از یک مرده آشنا دفن است انرا از انجا در آوردم و به پاییم آوردم درون آن گونی مفدار زیادی باقلا خشک بود از ان درست کردن و همه ار بسته های باقلا خوردند و خوششون اومد واقعا یعنی چه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب بدانید که خوردن باقلا در خواب به معنای غم و اندوه است و در اینخواب هم به این صورت تعبیر خواهد شد که شما در اینده ی نه چندان دور از کسی و یا از شخصی ممکن است برای رسیدن به موفقیت خود چیزی را دریغ کنید که سبب آن شود که دچار غم و اندوهی در اینده شوید.
      سربلند و پیروز باشید

  20. Elahe

    با سلام من خواب دیدم بچم رو پشت بوم خوابه یهو بیدار شد بدو بدو دنبالم میگشت ک رفت سمت لبه و افتاد منم رفتم سمتش تا بگیرمش ولی نتونستم بعد ک افتاد انگار ک این ساختمون ۳ متری تبدیل به ۱۰ متر شده بود بعد پایینم تاریک تاریک بود منم جیغ میزدم و گریه میکردم ولی اشک نداشتم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما خوب نیست و نشان از مشکل و یا گرفتاری است که برای شما و خانوادتان پیش خواهد آمد و باید بسیار آگاه باشید ک نگذارید وقایع خاص تا زمان وقوع صورت بگیرت و پیشگیری بفرماید و اینکه افتادن از پشت بام نشان دیگری هم دارد که می‌تواند بر مبنای پس رفت کاری و نزول از کاری باشد.
      سربلند و پیروز باشید.

  21. سعید

    سلام.خواب دیدم روی دو تا پشت بوم با ۴ تا مار خیلی بزرگ که اکثرا تیره رنگ بودن درگیر بودم که در اثر این درگیری مدام در حال گلاویزی از بالای پشت بوم به زمین میخوردم ولی راحت به بالای پشت بوم برمیگشتم در آخر دو تا از مارها رو با اون دوتای دیگه کشتم یعنی اون دوتا مار کمکم کردن که دوتای اولی رو بکشم درضمن مارها با من حرف میزدن…پشت بام ها هم برام ناآشنا بودن ولی میشد فهمید صاحب خونه ها زن هستن که من از صاحب یه خونه فراری بودم و عاشق اون یکی بودم که پشت بومش خیلی بلندتر بود ولی واقعا از مارها میترسیدم چون دوتایی که کشتم از اول خواب مدام بزرگ میشدن تا جایی که به اندازه ارتفاع پشت بوم شدن ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما بر چند وجح است که باید هر کدام را جداگانه تعبیر کرد اول از همه پشت بام رفعت مقام و جاه و عظمت است وچنانچه خویشتن را بر بام دیدید به اندازه ارتفاع آن بام ترقی می کنید و محترم و معزز می شوید.
      اگر خود را روی پشت بام خانه ناشناسی دیدید باید منتظر برخوردی باشید که در نتیجه آن ترقی می کنید و محترم و معزز می شوید.و اینکه در مسیر پیشرفتتان گاهی نزول پیدا خواهید کرد که اهمیتی بر شما ندارد و اینکه احتمالا در زندگی شما دو زن وجود دارد که شما از یکی از آنها در حال فرار هستید و آن یکی را ماییه پیشرفت خود میدانید که در واقعیت هم اینگونه است و اگر در همچین رابطه ای هستید باید به یکی از آنها که منطق و احساساتتان می‌گوید را تمام کنید و اگر اینگونه نیست می‌تواند نشان از صاحب کاری باشد که در آینده خواهید داشت و اینکه مارها نشان از دشمن هستن که اطراف شما را احاطه کردند و اینکه به وسیله و حمایت دو زن قوی آن دشمنان را شکست خواهید داد. تعبیر مار هم دشمن است و هم زن.
      سربلند و پیروز باشید.

  22. گندم

    سلام خسته نباشین من در خواب دیدم که بل دو نفر دیگه روی پشت بوم ها دارم میدوم و پشت و بوم ها در حال ریزش اند اما من خودم و به پشت بوم محکم رسوندم اونجا وایسادم اما از دو نفر دیگه خبری نبود اخرش هم زیاد یادم نمیاد از بام پایین اومدم یا نه ..اگه میشه تعبیر این خوابم بهم بگین ممنون میشم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب بام نشان پشت بام رفعت مقام و جاه و عظمت است وچنانچه خویشتن را بر بام دیدید به اندازه ارتفاع آن بام ترقی می کنید و محترم و معزز می شوید.
      اگر خود را روی پشت بام خانه ناشناسی دیدید باید منتظر برخوردی باشید که در نتیجه آن ترقی می کنید و محترم و معزز می شوید.و خوابتان خیر است.
      سربلند و پیروز باشید.

  23. علی رضا

    سلام من خواب دیدم که مادر بزرگ که مرده است به من گفت به بالای پشت بام برو و پشت بام را که شیشه خرده ریخته جارو بزن ابتدا من امتناع کردم ولی بعد از نردبان آهنی با لا رفتم و خیلی خوشحال بودم و میخندیدم وسپس دوباره به پایین آمدن و جارورا برداشتم و به بالا رفتم و خرده شیشه ها را جارو زدم.
    تعبیرش چیست ؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب پشت بام امده است که به معنای اینده ای خیر است و در این جا هم به همین موضوع اشاره دارد و باید بدانید که این خواب میتواند به این شکل تعبیر گردد که شما در اینده ی نه چندان دور باید به واسطه ی ان مرحومه کاری را انجام دهید که مربوط به تصحیح کار دیگری است و نتبجه ی ان برای شما بسیار خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  24. مهدی محمدی

    بعدازنمازصبح خواب دیدم من وتمام خانوادم داریم میریم پشت بوم صاحبکارمون روتعمیرکنیم اما من مخالفت میکنم ومیگم چراکس دیگه ای اینکارونمیکنه سرراهمون چندتاسگ داشتن پارس میکردن اونارو باسنگ زدم تاساکت شدن بعدش بیدارشدم
    میشه تعبیربفرمایین؟؟؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما در محل کارتان افرادی هستن که بر شما دشمنی خواهند کرد و شما را از نظر دیگران میخواهند بد جلوه دهند پس تا میتوانید باطنتان را بر افراد و همکارتان نشان ندهید و ظاهرتان را حفظ کنید و در مورد صاحب کارتان هچ حرفی پیش دیگر همکارانتان بر زبان نیاورید . و اینگونه بر انها پیروز خواهید شد .
      سربلند و پیروز باشید .

  25. حیدر

    به نام خداوند بخشاینده ومهربان
    با سلام بنده خواب دیدم روی پشت بام خانه ای قدیمی که کاه گل بود راه میرفتم وتصویرهای کاغذی پیدا کردم ک روی آنها به خط ثلث نوشته بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که به گفته معبر بزرگ انلی بیتون خطوطي را روي كاغذ مشاهده مي كنيدبراي خودتان بي دليل بهانه نتراشيد . و اینکه خط ثلث میتواند احتمالا نشان بر این باشد که شما در مکان های مذهبی مشغول به کاری شویدکه خیر است اگر ان خط ها اسماء متبرکه باشند بسیار خیر است و خوش یمن
      سربلند و پیروز باشید . .

  26. علیرضا

    سلام بعد نماز صبح خوابیدم تو خواب با پسر عمم که شوهر خواهرم بود ولی الان دارن از هم جدا میشن باهم رو پشت بام های مردم میدویدیم که آخرش مثل این پارکور کارها از روی نمای یه ساختمان اومدیم پایین
    دقیقا شب قبلش پسر عمم هم خواب دیده بود که من و اون داخل یه خرابه هستیم که من یه خشت بهش میدم ولی بهش گفتم که میدونم نمیتونی کاری انجام بدی

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید عرض کنم که میتواند اشاره ای به این باشد که در تعبیر خواب پشت بام و دویدن به معنای تلاش برای رسیدن است و این رسیدن میتواند به هر هدفی در اینده باشد که خیر و شر ان در این خواب مشخص نیست و در خواب دوم هم برای خود ایشان به این معناست که وضعیت زندگی برای ایشان در اینده خوب نیامده است و این خود برای ایشان به ان معناست که زندگی ایشان را موفقیتی در راه نیست و ممکن است به معنای بدیمنی برای ایشان باشد که نمیتواند از عهده ی ان بر بیاید.
      حتما صدقه بدهند و در اعمالشان دقت کنند.
      سربلندو پیروز باشید

  27. تنها

    سلام من در بیداری با کسی که عاشقشم و اونم عاشقمه ولی از هم دوریم
    توی یه ساختمون که نمیشناختم بودیم بعد منو برد پشت بوم ،اون با تلفن حرف میزد و من رفتم انگار یه جایی روی پشت بوم من چادرمسافرتی داشتم که برای من بود ،رفتم لباس هام هنوز اونجا بود ،چنتاشونو که انگار برای خواهرم بود و امانت دستم بود برداشتم تا ببرم بدم بهش ،معشوقم داشت نگاهم میکرد که دیدم اون عقبا پشت دیواره و ازینکه منو با اون ببینن یه ترس داره ،من نگاهش میکردم و همونجور وایساده بودم ،شروع کردم به رفتن انگار راه پشت بام مستقیم به خیابون بود ،ولی پایین نرقتم از جایی ،هی برمیگشتم و نگاه میکردم ببینمش ،دیدم نگاهم میکنه و به سمتم تا نصفه ها اومد ،ولی من همینجور میرفتم
    قبلش هم خواب دیدم که روی یه بلندی عشقم وایساده و مریضه و از حال رفت و افتاد پایین ،من رفتم سمتش ،دو نفری دورش بودن که گفتن فکر کنیم مرده ،من دستش و گرفتم و نبضشو چک میکردم که دیدم هنوز میزنه و سالمه ،خیالم راحت شد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در خواب اول باید خدمت شما عرض کنم که تعبیر این خواب ممکن است به این شکل باشد که شما و ایشان اینده ای روشن خواهید داشت و این از تعبیر خواب پشت بام حاصل می شود و از طرفی هم واقعیاتی در این خواب برای شما نمایان شده است که در عالم حقیقی موجودند که همان ترس از دیده شدن است و در خواب دوم هم اشاره ای به زندگی طولانی و با عزت برای ایشان دارد .
      انشالله که بسیار خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  28. سادات حسینی

    سلام من دیشب خواب دیدم که دوتا دزد روی پشت بام خانه ی من هست که بااینکه من انها را دیدم اصلا نترسیدن ومیخواهند آتش وسنگ به سمت من وبچه هایم که خواب هستن پرتاب کنند ومن ا بابچه هایم فرار میکنیم از خانه
    وبه پلیس زنگ میزنیم ومیاینند دزدهارا میگیرند که دزدها باشوهرم شناس هستند

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب دزد بر این معنی است که اگر شما انها را تسلیم قانون کردید نشان بر این دارد که شما پولی به دست خواهید اورد و اینکه دزد در خواب نشان از مال و ثروت است ولی با وجو اینکه شما انها را میشناسید نشان بر خاستگار هم دارد که میتواند برای یکه از دختران شما و یا اقوامتان باشد و به نقل از امام صادق دزد در خواب نشان از دیدار دوست و یا مهمان است که به شکل سر زده به خانه شما محتمل است بیایند .
      سربلند و پیروز باشید .

  29. امین

    سلام و ممنون از سایت عالیتون. زمان خواب مهمه؟ من خواب دیدم که از زیرزمین یه خونه(شبیه خونه مادربزرگم بود) اومدم بیرون، پنجره اون زیر زمین،روی پشت بوم خونه های شهر بود.از اون پنجره کوچیک اومدم بیرون و روس سقف خونه ها شروع به فرار کردن از دست دو یا چند نفر پشت سرم کردم.هرچی میدویدم،سرعت اونا بیشتر بود و داشتند بهم میرسیدند ولی قبل از اینکه برسند بیدار شدم. تو خوابم این حسو داشتم که اون دو نفر،آدمای بدی نبودند شاید و فقط من ازشون میترسیدم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب برای شما خیر است و این از چند جهت دارای معناست.
      اول انکه در این خواب بر پشت بام بودن نشان از وضعیت شماست و اینکه زیرزمین شما پشت بام دیگران بوده است به این معنا میتواند باشد که شما را جایگاهیی در انتظار است که بسیار از تفکراتتان بالاتر خواهدبود .
      راجع به ان دونفر هم ممکن است به این معنا باشد که شما در مسیری برای پیشرفت گام خواهید نهاد و پیشرفت میکنید و به تلاش خود ادامه می دهید و ان دو نفر رقبای شما هستند و نه دشمن شما.
      سربلند و پیروز باشید

      • فردین

        سلام ببخشید میشه خواب منو تعبیر کنید
        من خواب دیدم که رو پشت بومه خونمون از درخت انگور میچینم.و نان تازه خریدم تا کارگرای خونمون که پایین کار میکنن بیان پشته بام تا صبحانه بخورن

        • یاسین صداقت

          با سلام
          تعبیر این خواب سراسر خیر است و به این معنا است که شما در اینده ی نه چندان خیری پیدا خواهید کرد و از ان به دیگران خواهید داد و به حدی در این بخشش مصر هستید که آن ها را نیز به موفقیت رسانید.
          سربلند و پیروز باشید

  30. Bahman

    با سلام
    نمیدونم ساعت خواب مهم هست یا نه اما بعد سحری و طلوع افتاب بود .
    یک خانه فکر کنم کاه گلی بود و دوتا سقف داشت رو سقف اول خانواده ام بودن و در حال تلوزیون دیدن و غذا خوردن بعد نردبانی بود میرفتیم سقف دوم بالا میرفتم می امدم پابین ولی ترس از ارتفاع داشتم دیدم برادرم بچه اش گذاشته رو سقف دوم امده پایین پشت بام که سقفه فقط حفاظ نداره
    رفتم سریع برادر زاده ام بگیر لب بام بود افتادم پایین ولی احساس میکنم ارتفاع بام کم بود .از سقف دوم افتادم اول جایی که خانواده ام بودن دیگه بادم نمیاد .
    فقط از سقوط خیلی حراس دارم .

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در اکثر خوابها پرت شدن از ارتفاع نشان از ترسهای هر فردی است که آن را چند باره در خواب به شکل دیگر تجربه خواهد کرد و خواب بسیار معمولی است ولی تعبیر آن هم بر این معنی است
      که اینکه افتادن از بام می‌تواند نشان از یک افت و پس رفت در زمینه کاری برای شما داشته باشد وهر چقد ارتفاع پرتاپ شما بیشتر باشد تنزل شما بیشتر است و باید در زمینه کاری هواست آن را جمع کنید که ضرری در زمینه جایگاه آن نبینید. صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  31. محمدتقی

    سلام
    پشت بام خانه قدیمی که حالا خانه جدید جایش ساخته شده ادرار کردن چه تعبیر دارد تشکر

    • یاسین صداقت

      با سلام تعبیر خواب ادرار اگر دیدید که خودتان ادرار می کنید از غم فارغ می شوید و ناراحتی هایی که دارید از بین می رود. این با مقدار ادراری که می کنید بستگی مستقیم دارد. هر چه بیشتر ادرار کنید فراغت شما از غم و غصه بیشتر است.و به گفته معبران ادرار پول است که احتمالا از آن محل به دست می آورید از یک ملک قدیمی و یا خرید و فروش ملک نصیبتان می‌شود. به هر حال دیدن ادرار در خواب بد نیست.
      سربلند و پیروز باشید.

  32. محمد

    سلام خواب دیدم برلبه پشت بام نشسته بودم پاهایم رادراز کرده بودم پایین وبا کسی پایین دیوارپشت بام نشسته بود صحبت میکردم دیوار پشت بام هم خیلی بلند بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب پشت بام آمده است که نشان بر رفعت مقام و جاه و عظمت است وچنانچه خود را بر بام دیدید به اندازه ارتفاع آن بام ترقی می کنید و محترم و معزز می شوید. و اینکه در حال صحبت کردن با شخصی در پایین خودتان بوده اید نشان از این دارد که شما از لحاظ کاری در درجه بالای قرار خواهید گرفت و با افرادی که از لحاظ مقام کاری پایین تر هستن صحبت خواهید کرد و اینکه این خواب نشان از پیشرفت بسیار خوبی برای شما دارد و باید بسیار در این امر کوشا باشید که اگر فرصتی بر شما آشکار که آن را از دست ندهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  33. reza

    سلام . من برای چندمین بار خواب میبینم دارم وارد پشت بام میشم و یک ماشین اونجا رویپشت بامه و همش میگم این ماشین از کجا اومده اصلا راهی نیست و از بالا به خانومم میگم زنگ بزن پلیس بیاد یه ماشین رو پشت بامه . تعبیر این خواب چی میتونه باشه ؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب تا حدودی خیر است و باید بدایند که پشت بام و بالارفتن کلا به معنای ترقی است و اینکه در خواب شما ماشینی در بام دیده اید هم متیواند به این تعبیر باشد که شما رد مسیر ترقی و پیشرفت خود ممکن است چیزهای عجیبی ببینید که برای شما غیرقابل درک و یا قبول است ولی ان ها وسایلی برای ترقی و پیشرفت بیشتر است همانگونه که ماشین وسیله ای است برای راحت تر و زودتر رسیدن.
      سربلند و پیروز باشید

  34. Nadiya

    خواب دیدم در پشت بام قدیمی خانه پدرم ک سقف دارد و چند سالیست کسی آنجا نرفته رفتم ، و دیدم تمام دیوار ها و وسایل نو و تمیز شده اند ،دختر عموم همراهم بود و پدر و مادرم در قید حیات هستند اما این خواب بسیار من را نگران کرده لطفا تعبیر کنید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      همانگونه که در متن نیز امده است تعبیر خواب پشت بام به معنای ترقی و بالارفتن است و اینکه شما در این خواب اسوده بوده اید به معنای این است که شما در زندگی واقعیتان نیز اسودگی پیدا خواهید کرد و دیدن هرانچه که در خواب به معنای نیکی و خوش و خرم بودن اوضاع است در واقعیت هم به جز چند مورد صادق است و تعبیر ضمنی این خواب هم بدین شکل میتواند باشد که لازمه ی راحتی شما و اسودگیتان بازگشت به خانواده و احترام و نزدیکی با ایشان است که پس از ان در همان شرایط به لطف خداوند قرار خواهید گرفت.
      سربلند و پیروز باشید

  35. صدف

    سلام خواب دیدم در پشت بامی مهمانی بود من هم بودم خانه نااشنا بود خانه ی قدیمی بود . و قران هم درانجا بود لطفا معنی کنید

  36. R. M

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم تو پشت بام خونمون ساک(کیف) آتش گرفته و بعضی دیگره جاهای پشت بام نیز میسوزد اگه مسشه تعبیر خواب منم بکنید خیلی میترسم

  37. کمال

    سلام
    خواب دیدم بر روی بام خانه شمالی زیر شیروانی جای که همیشه محصول شالی رو میذاشتیم دو برادر بزرگم محصول شالی همانجا بر روی فقط قسمت قدیمی تر خانه گلی گذاشتند بعلت زیاد بودن محصول دیوار خانه فقط قسمت گلی همان یک اتاق خراب در اثر وزن محصول برنج شالی خراب شد

  38. ابوالفضل

    بر روی پشت بام صحبت کردن با آشنایان چه تعبیر داری

    • فاطمه شهبازی

      سلام خواب دیدم روی پشت بام ایستادم و به آسمان نگاه میکنم چندتا پسر بچه کنارم هستن. آسمان صاف بود ولی اشکال هندسی و اعداددر اسمان نمایان بود که1دفعه پله و پلی در آسمان نقش بست که من گفتم پل ه بهشت هست بعد از چند تایم دیدم شب است ولی بازم آسمان صاف و زیباست و3 ستاره دنباله دار در حال حرکت بود هر3تا به1ستاره دنباله دار تبدیل شدند و من هم بادیدن شروع به آرزو کردن شدم

    • فاطمه

      در پشت بام با معشوقم درخالم حل کردن موضوعات گذشته بودم و اون به سمت من امده بود تعبیرش ویست.؟

      • یاسین صداقت

        با سلام
        دیدن معشوق در خواب اگر به شکلی نیکو باشد نشانه ای از وصال است به خود آن شخص و یا رسیدن و دستیابی به موضوع و یا شخصی همسنگ آن.
        این مستلزم بینش دقیق و آگاهی بیننده ی خواب در اینده ای نزدیک نیز هست.
        سربلند و پیروز باشید

  39. ابوالفضل

    سلام من خواب دیدم از یک پشت بام به سختی بالا رفتم و بعد دونفر از آشنایان هم بالا پشت بام نشسته بودند و من هم رفتم و کنار انها نشستم
    لطفا تعبیر خواب منم بگید

  40. سحر

    سلام نظر من در باری سایت شما این است که بیشتر تعیبر ها برای مردان میباشد پس یک خواهش است که تعبیرهای را که تعلق یا یک زن میبیند نیز شریک سازید تشکر

  41. مسعود

    سلام
    من خواب دیدم روی پشت بام هستم و پشت بام همسایه بغلی که اندازه پشت بام ما هست ،دختری که دوستش دارم با خانوادش نشسته بود

  42. elnaz

    سلام خواب دیدم کنارلبه پشت بام روی یک صندلی فلزی ساده نشستم تعبیرش چی میشه

  43. Mohammad

    سلام من در خواب دیدم که بر پشت بام خانه ای رفتم و دوعدد نردبان هم کنار دیوار ان خانه هست چند تن از آشنایان و دوستان میخوان که از نردبان بیان بالا و منو از پشت بام بندازن پایین ولی من نردبان هارو تکان میدم و اونا میفتن پایین و نمیزارم بیان بالا ولی این کاره ما هم شبیه به بازی بود هم شبیه به این که اونا نمیخواستن من بالای بام باشم و آخر سر منو انداختن پایین و منم گفتم بسه دیگه خسته شدم وقتی اونا سرشون مشغول شد سریع بازم رفتم بالای بام و دیگه نزاشتم بیان بالا وقتی هم اومدن زدم انداختمشون.تعبیرش چی میتونه باشه؟

  44. Yas

    سلام.من خواب دیدم که روی پشت بام در حال فرار هستم و در اخر خودم را میان دو پشت بام ناشناس حبس کردم و بعد بیدار شدم.چند شب بعد هم خواب دیدم که با دوستم روی پشت بام ناشناس سیگار میکشیدم.یعنی چی؟؟؟؟؟؟

  45. مهناز

    سلام من خواب توپشت بام ایستادم وباشیلنگ همسایه هامون اب میپاشم بطوریکه همشون خیس شدن وبعدش همونجا نشستم

  46. علی

    سلام . من خواب دیدم دو نفر پسرم را کتک زدند انگار توی پشت بام بودند منهم رفتم پشت بام دیدم دو نفرند و با آنها درگیر و با لگد یکی از انها را از پشت بام پرت کردم پائین و دومی را هم می خواستم بزنم که به حالت تسلیم در آمد و عقب نشست .

  47. fatemhbaloochi

    سلام من خواب دیدم رو پشت بوم حرم امام حسین در حال دویدنم .لطفا تعبیر خواب منم بگید .ممنونم

  48. fatemhbaloochi

    سلام من خواب دیدم رو پشت بوم حرم امام حسین در حال دویدنم

  49. یاس ملکی

    سلام روی یک بام روبروی حرم امام رضا مشغول دعا برای یکی از نزدیکان که در بیداری حالشون خوب بود بودم

نظر خود را بیان کنید