تعبیر خواب کبک

دیدن کبک در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن کبک در خواب چیست؟

دیدن کبک در خواب

اگر مردی مجرد یا جوانی ازدواج نکرده در خواب ببیند کبکی دارد، یا کبکی را زنده گرفته یا سر به دنبال کبکی نهاده تا او را به چنگ آورد و بگیرد با زنی ممتاز و صاحب جمال ازدواج می کند.

این تعبیر برای دختران دم بخت نیز هست زیرا در خواب قادر نیستیم نرینگی و مادینگی کبک را تشخیص دهیم لذا تعبیر برای زن و مرد یکی است.

معبران قدیمی کبک را زنی خوبروی دانسته اند و چنانچه در خواب خویش کبکی ببینیم با زنی صاحب جمال برخورد خواهیم کرد.

چون کبک در کوهستان و لای سنگ ها و صخره ها زندگی می کند به ثروت و دارایی دور از دسترس نیز تعبیر شده که با صعوبت بسیار به چنگ بیننده خواب می آید ولی بیشتر معبران کبک را زن دانسته اند.

اگر بیننده خواب ببیند که در خواب گوشت کبک می خورد از یک زن ممتاز و برجسته مالی به دست می آورد یا به هر طریق از طرف او سود می برد و بهره مند می گردد.

ابن سیرین می گوید اگر بیننده خواب ببیند که گوشت کبک می خورد بزرگی لباس به او می بخشد. از جابر مراکشی نقل شده که داشتن کبک نر نشان آوردن پسر است و داشتن کبک ماده گویای آن است که بیننده خواب صاحب دختر می شود یا زنی می گیرد که از آن زن چند دختر به دنیا می آید.

اگر در خواب ببینید که کبکی دارید که در حیاط خانه شما می خرامد و دانه بر می چیند از هم صحبتی و زندگی مشترک با زنی خوش خوی و آرام و موافق که در عین حال خوشگل هم هست متمتع می گردید.

اگر در خواب ببینید که کبکی در خانه شما تخم گذاشته صاحب ثروت می شوید که یک زن عامل تحصیل آن است و او زنی است برجسته و زیبا. اگر در خواب ببینید که کبکی داشته اید و آن را گم کرده اید زنی خوب روی را از دست می دهید و چنانچه چنین زنی در زندگی شما نیست زیان می کنید و این زیان بر شما دشوار خواهد بود.

از ابراهیم اشعث نقل است که اگر ببینید در خواب گلوی کبکی را بریده اید به طوری که خون گلوی کبک را در خواب ببینید با یک دختر ازدواج کرده و زفاف خواهید داشت.

نوشته اند اگر بیماری در خواب ببیند که گوشت کبک می خورد شفا می یابد و چنانچه وامداری ببیند گوشت کبک می خورد مالی به دست می آورد که با آن هم می تواند سرمایه کند و هم دیون خویش را بپردازد. به هر حال دیدن کبک در خواب خوب است.

همچنین بخوانید: تعبیر دیدن پرنده در خواب

☺ تعبیر خواب «کبک» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «کبک» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


11 دیدگاه

  1. ۱۲۳

    خواب دیدن کسی به من دو پرنده می دهد که یک کبک مریض است و دیگر قرقی کبک که مریض می میرد و قرقی را میدهم به کسی

  2. شاه سعید

    سلام
    خواب دیدم که یک ظرف از کباب که رنگ سفید مانند گوشت ماهی دارد و نمیدانم از کدام مرغ است نزد خودم و خانمم قرار دارد که در همین هنگام یک زن دیگر یک ظرف از کبک کامل که کباب کرده شده برایمان میاورد. شروع به خوردن میکنیم که یک پسر کوچک میخواهد نصف آنرا از نزد ما ببرد اما با بسیار خوش خویی او را نمیگزاریم که از نزد ما ببرد و به پارچه کردن و خوردن آن شروع میکنیم البته کمی هم میخوریم که خواب تمام میشود.

  3. Amirali

    سلام خاب دیدم که یکدونه کبک جلوی پاهایم راه میره ومن میفتم دنبالش که بگیرمش واون تقلا میکرد که فرار کنه وگرفتمش در ضمن من دوبار در یک شب این خاب را دیدم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر خواب کبک برای مرد مجرد امده است که می تواند نشان از ان باشد که شما در اینده همسری بسیار خیر و صاحب جمال بدست خواهید آورد.
      سربلند و پیروز باشید

  4. امید

    درود.. بنده در خواب دیدم در ساختمانی ک دیوار هاش چیده شدن و دوتا پرنده کمی از بلدرچین بزرگتر از ی سوراخ دیوار اومدن داخل و نشستن توی ساختمان و من اونارو گرفتم.. و دیدم ی جغد با جوجه ش هم توی ساختمونه و میخواست پرنده رو بخوره ک من نذاشتم.. ور همین حین دیدم برادرم یک سیخ کباب دستشه و چند تیکه رون پرنده رو بسیخ زده و کباب کرده و میخواد بره اونارو بخوره

  5. علی

    سلام
    خواب دیدم که کبکی دارد فاخته ای را از گردن می خورد.
    متاهل هستم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید بدانید که ممکن است به این معنا باشد که شما در اینده از همنشینی که دارید چیزی خواهید دید که برای شما خیر است و نباید از بابت آن نگران باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  6. نجمه

    سلام من خواب دیدم که دو تا کبک تو حیاطمون داریم البته در واقعیت هم کبک داریم تو خواب من من در حیاط باز گذاشتم و این کبک ها فرار کردن رفتن تو کوچه رفتم تا بگیرمشون دیدم تعداد کبکایی که بیرونن خلی زیاده منم چند تاشونو گرفتم تو خوابم دائما دنبال گرفتن کبک هابودم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      چون در واقعیت این موضوع برای شما عینیت دارد پس در خواب بر اساس تعابیر نمی تواند دارای تعبیر باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  7. محمد

    خواب دیدم که چندی کبک که از مرغ هم چاق تر بودند بالای کوه نشته اند

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما بسیار خیر است و نشان از ان دارد که در اینده ای نه چندان دور شما انتخابی خواهید کرد که مربوط به همسرتان است و اگر ندارید به همسری خواهید رسید که بسیار خوب و نیکو است.
      سربلند و پیروز باشید

نظر خود را بیان کنید