تعبیر خواب گوریل

دیدن گوریل در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن گوریل در خواب چیست؟

تعبیر خواب گوریل

دیدن این نوع حیوانات که شناخت زیادی از آن ها نداریم ولی به طور ناخودآگاه از انواعشان می ترسیم واکنش وحشتی است که در بیداری از قدرت های اطراف خویش داریم. وحشتی که ما از اشیا و اشخاص اطراف خود داریم یا ضعفی که در مقابل دیگران احساس می کنیم در خواب ما به شکل حیوانات خطرناک نقش می گیرد از جمله گوریل.

پس اگر در خواب گوریل ببینید باید در بیداری علت آن را جستجو کنید.

☺ تعبیر خواب «گوریل» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «گوریل» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


7 دیدگاه

  1. سمیرا

    خواب دیدم با دوتا خواهرم میخوایم از یه گنجینه سکه طلا بدزدیم ولی بهمون گفتن اول باید از یه گوریل که خوابیده رد بشین. گوریل به ما حمله میکنه و ما از دستش فرار میکنیم و به گنجینه طلا میریم و یه کیسه کوچیک سکه طلا برمیداریم و فرار میکنیم

  2. علیرضا رحمانی

    سلام خسته نباشید من یک سوال داشتم در خواب و واقعیت دیدم که گوریلی در خانه را میزند و من در را باز میکنم و میرود بالای حمام و در واقعیت شیطانی میبینم که می‌گوید باز هم می آیم سراقت خیلی ترس دارم تروخدا برام توضیح بدین ممنون

    • تعبیر خواب

      با سلام
      نه گوریل و نه شیطان در خواب به خیر نیامده است اما ممکن است این خواب شما بیشتر کابوسی باشد که المان های ترسناک در ان وجود دارد و ازاین جهت صدقه ای دهید و به خدا توکل کنید و نگران نباشید.
      سربلند و پیروز باشید

  3. زهرا

    اگر سه گوریل ببینیم چی ؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب گوریل آمده است که می تواند به معنای نقص ها و ضعف های بیننده ی خواب در بیداری باشد که در عالم خواب نباید به دنبال آن ها بگردید و از این رو در واقععیت باید به دنبال آن باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  4. mb

    سلام
    من خواب دیدم که یک گوریل داره گوسفندی رو میخوره و بعد داره میاد طرف من که همون بلارو سر منم بیاره و همچنین خانواده ام اگه میشه این خواب رو معنی کنید ممنون میشم چون خیلی ذهنمو درگیر کرده

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب ممکن است به این معنا باشد که شما از چیزی که می ترسید و در واقعیت به دنبال ان هستید احساسی دریافت کرده اید که ترس شما چند برابر شده است واز این رو باید در واقعیت به دنبال رسیدن به جواب خود باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

نظر خود را بیان کنید