تعبیر خواب بالش

دیدن بالش در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن بالش در خواب چیست؟

دیدن بالشت در خواب

بالش در خواب به خادم خانه بر می گردد. اگر جوانی در خواب ببیند که بالشی نو زیر سر نهاده عاشق می شود و به زودی ازدواج می کند.

اگر پارچه بالش به رنگ سبز باشد همسری خوب و نیک نفس و پارسا نصیب او می شود سرخی نیز شادابی و نشاط او را می رساند. ابریشم زیرکی را باز می گوید.

اگر کسی در خواب ببیند که بالش زیر سرش چرک و کثیف و کهنه شده باید نگران دو چیز باشد. اول نگران دروغ گویی و دوم بیماری.

اگر پارچه بالش زرد باشد از یک بیماری خبر می دهد و این بیماری به همان خانه بر می گردد که اداره امور را به عهده دارد.


اگر کسی ببیند که بالش او سوخته یا سوراخ است به خانواده اش یا آن خانم مدیر خانه آسیب و لطمه وارد می آید.

اگر خواب دیدید که بالش شما سوخته شده یاسوراخ شده اما این کار را خودتان نکرده اید جویا شوید و تحقیق کنید که همسرتان از شما چه آزردگی دارد چون اگر در رفع آن نکوشید احتمالا به جدایی می انجامد.

اگر کسی ببیند که دزد بالش او را برده کسی هست که به محارم او چشم طمع دارد یا این نگرانی در او هست که دیگران به محارم او دیده بد داشته باشند.

پنهان کردن بالش در پشت بدبینی و حسد عاشقانه است.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب تخت خواب

☺ تعبیر خواب «بالش» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «بالش» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


36 دیدگاه

  1. بصیره

    سلام من خواب دیدم که یک بالشت سفید او یک سرخ را به یک پسر مجرد دادم
    تعبیر این خواب چی است لطفا زود جواب بتین

  2. امین

    سلام.من خواب دیدم که مثلا مراسم روضه امام حسین است و شخصی بلندقد که در عالم واقعیت چنین قدی وجود ندارد و لباس سیاه به تن دارد موهای دراز سفیدفرد نقش امام حسین رو قیچی میکند و از ارتفاع بالا که تقریبا ارتفاعش زیاد بود همه ی بالش های سفید و تمیز روی سر من میریزند.تعبیرش چیست؟ لطفا پاسخ دهید.

  3. حریر

    من خواب دیدم در جای که قرار است بخابم یک شخص دیگر خوابیده و بالشت را کثیف کرده. کسی را که دوست دارم آن بالشت را دور کرده باشت تمیز و سفید خود را به جایش میماند. تعبیرش چی میتواند باشد؟

  4. نسیمه

    با سلام من خواب دیدم با همسرم رفتیم بازار و همسرم ۲ بالش کرمی رنگ را به من نشان میدهد و میگوید بخرم؟ من هم به ایشان میگویم به مبل هایمان خیلی می آید و همین جا از خواب بیدار شدم ساعت ۶ صبح بود امکانش هست خواب مرا هم تعبیر کنید بسیار تشکرر

  5. گوهر

    سلام من خواب دیدم که عمه و خانم دایی ام برام دو بالش سفید قشنگ میدهند تعیبرش را میشه لطف کرده بیان کنید

    • تعبیر خواب

      با سلام
      بر اساس تعبیر خواب بالش می تواند نشان از ان باشد که در اینده به واسطه ی کسی که با ایشان اشنا است با کسی که خیر است آشنا خواهید شد.
      سربلند و پیروز باشید

  6. Zeynab

    سلام و خسته نباشید میگم خدمتتون
    من در خواب دیدم ک بر بالشت سفید رنگی سوار شدم و در جاده در حال حرکتم یعنی اون بالشت داشت حرکت میکردم من سوارش بودم

  7. مهدا

    خواب دیدم در دانشگاه مشغول نوشتن پایان نامه هستم،وهم مشغول آموزش…. چادری نیستم ولی در خواب چادر بر سر داشتم. در کلاس چادر را که برداشتم وراه رفتم متوجه شدم بالش نسبتا کوچیکی لابه لای پا دارم با این حال در راه رفتنم مشکلی ایجاد نمیکرد.بالش را از بین پام برداشتم وبا خودم گفتم یعنی دانشجوها متوجه بالش شدن؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب کمی غیر معمول است اما باز هم ممکن است به این معنا باشد که شما در اینده از جانبی که شاید مربوط به کسی باشد که به او علاقه دارید خدمتی دریافت کنید که مایه موفقیت شما شود.
      سربلند و پیروز باشید

  8. مهناز

    سلام
    خواب دیدم نامزد خواهرم که الان روابط اش با خانواده و خواهرم چندان خوب نیست برایم سه تا بالش جوجه میدهد و می‌گوید این را برای خواب خودت و مادر جان استفاده کن و قبل آن میبینم که خواهرم داشت براش بستر خواب درست می‌کرد و اونم خیلی خوش بود و داشت برا خواهرم لبخند میزد
    با احترام

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند نشانی از ان باشد که شما حسن نیت ایشان را ندیده اید و نیت ایشان به خیر و به قصد خدمت است و از این رو باید بیشتر دقت کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  9. عباسی

    سلام مادر شوهر من چن وقته فوت کرد تو خواب دیدم مادر شوهرم خوابیده خواستم روش پتو بکشم یهو از خواب پرید منم گفتم خوابیده بودی خواستم روتو بکشم بعد گفت این بالشم خیلی کوچیکه منم گفتم این چرا برگشت گفت نمیدونم که دخترا اینو دادن بهم بالششم ابی فیروزه ای زر دار بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      از انجایی که در تعبیر خواب بالش نشان از خادم امده است از این رو باید برای اییشان خیراتی دهید که انشالله نشان از همان است و بیشتر از ان نگران نباشید.
      سربلند و پیروز باشید

  10. اکرم خانم

    سلام ، من خواستگاری داشتم که جواب رد به ایشان دادم ، در خواب میدیدم به خانه مان آمده و خودش از داخل رختخوابها بالش بزرگی را برداشت که بخوابد (بالش مال پدر مرحومم بود که کمی هم لک داشت ،، البته ما بعد فوت پدرم بالش را دور ریختیم و الان بالش را نداریم ) ،نمیدانم استفاده از بالش مرده چه معنایی دارد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب بالش برداشتن به این معنا امده است که ممکن است به معنای خادم دیگری شدن باشد و از این رو ممکن است نشان از ان باشد که ایشان برای پدرتان خادم بوده اند.
      سربلند و پیروز باشید

  11. جمیله

    سلام ! خواب دیدم در اتاق پذیرایی بالشها ی زیادی روی زمین بود . بالشها با رنگهای متفاوت و گوناگون و من باخود گفتم اینهمه بالش اینجا ؟ تعبیر آن خواب چیست.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب ممکن است به این تعبیر باشد که شما در اینده نه چندان دور ممکن است کسان زیادی را ببینید که برای شما حامل خیر باشند که این خیر می تواند بسته به شرایط شما متغیر باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  12. ندا

    سلام
    من خواب دیدم خاله و زن عموی من به خانه مان آمدند و من به دنبال باش مناسب میگردم تا به آنها بدهم و کلی باش به آنها دادم .تعبیر ان چیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در برخی تعابیر خواب آمده است که بالش به معنای خدمتی می تواند باشد و در خواب شما هم ممکن است به این معنا باشد که از طرف شما خدمتی به ایشان رسد که برای هردوطرف انشالله خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  13. بالشت

    سلام من خواب دیدم خواهرم بک عبارت قرانی را خواند وتوسط یک نیروی درونی دربی پنهانی که در دیوار بود را باز کرد ان درب غیبی بود پشت در یک زن جوان بود که تمام وسایلش با وسایل معمولی فرق میکرد و قدرت ماورایی داشتند به خواهرم بک قران داد وگفت این قران چیزهایی بهت میگه که قران معمولی خودتون نمیتونه و به من یک بالشت سفید داد وگفت هیچ وقت پول از خانت کم نمیشه وهمیشه پول خواهی داشت

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب همانگونه که مشخص است به احتمال زیاد برای شما خیر است و میتواند نشانه ای از تغییری در زندگی شما باشد که به واسطه ی توسل و توکلتان به خداوند ایجاد خواهد شد.
      در کارهایتان فقط خدا را دلیل قرار دهید که انشالله خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  14. نسرین

    با سلام ، من در خواب خودم رو در حال خرید بالش دیدم و یک شخص ناشناس هم گه بالش خریده بود ، با هم برخورد کردیم یک حسی توی خواب داشتم که منتظر این شخص بودم و ایشون بالش من رو هم از دستم گرفت و ما با هم به راهمان ادامه دادیم . جای که هم بودیم اطرافمون چند تا مغازه بود .

    • یاسین صداقت

      باسلام
      اگر مجرد هستید بر اساس تعابیر خواب این خواب نشانه ی رسیدن به ازدواج و شخصی است که برای شما سراسر خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  15. Bbbb

    سلام من خاب دیدم یه خانمی دوتا گونی وسایل قدیمی اورد تو خونمون دوتا قندون برنجی آورد گفت اینا رو میخام بندازم دور من گفتم ن حیفه اینارو بده به من و برداشتم واسه خودم
    بعد دیدم چند تا بالش سفید بچگانه آورد دیدم اسم من با نخ تقره ایی روش گل دوزی شده رنگ نخ نقره ایی بود نه جنسش بعد گفتم نگاه کن اسم من روی این بالش گل دوزی شده یه چند تا بالش دیگه هم بود که همشون مثل اون یکی اسم من روشون بود من باردارم میخام بدونم این خواب ربطی به سلامتی یا جنسیت بچم داره یا نداره و تعبیرش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس تعابیر خواب برای شما انشالله خیر است و از بابت دیدن آن نگران نباشید و بدانید که دیدن این خواب اگر در گذشته راجع به تعبیر آن نشنیده اید حتما برای شما خیری نسبت به فرزندتان دارد.
      انشالله هم شما و هم فرزندتان سلامت باشید.

  16. Elham

    سلام.من خواب دیدم دو نفر از آشناهامون یه بالش سفید بزرگ و نو کادو بهم دادن ب شکلی ک پنج نفر میتونستن روش بخوابن انقد بزرگ بود.تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب برای شما خیر امده است و به معنا ان است که با شخصی بسیار نیکو اشنا خواهید شد و یا انکه اگر الان همسر دارید ایشان تغییری بسیار خیر خواهند کرد.
      سربلند و پیروز باشید

  17. نجمه

    سلام،خواب دیدم ی نفر که صورتشون ندادم به من دو تا بالش نو که سفید بودن به همراه خال های مشکی هدیه دادن

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان از آرامشی است که همسر ان را برای زن فراهم می‌کند و تعبیر شما خیر است.
      سربلند و پیروز باشید.

  18. سارا

    باسلام
    من خواب دیدم که از توی بالشم کرم های سبز زیادی بیرون میان …خیلی هاشون رو کشتم ولی کرم زنده هم بود که از خواب بیدارشدم.ممنون میشم این خواب رو تعبیر کنید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب اشاره ای به اینده ممکن است داشته باشد و به این صورت است که شما در اینده ی نه چندان دور با همسرتان ( اگر دارید) و یا کسی که دوستش دارید دچار اختلاف خواهید شد واز این رو باید بسیار اگاه باشید که شما دلیل این امر نباشید. حتما صدقه بدهید
      سربلند و پیروز باشید

  19. اعظم

    با سلام ۰۰من باکسی میخواستم ازدواج کنم اما نشد ۰واو پارسال عقد کرد ۰یکماه پیش درخواب دیدم درخانه ما خوابیده اما بالش نداره سربه زمین داره وروانداز معمولی روش است ۰۰واز خوابدمیخواد بیدارشه برای من ومادرم سفارش غذا بده ۰۰اوکه ازدواج کرده چرا در خواب بالشی نداشت ؟؟؟ ممنون از تعبیرتون ۰۰

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما بر این معنی است که ان فرد از ازدواجش احتمالا ناراضی است و اینکه احساس ارامش را همراه خود ندارد و نا ارامی را در درون خود و احوالات روزمره خود را تجربه خواهد کرد و اینکه میتواند ایشان بر شما و خانوادتان خیری هم روا داشته باشد .
      سربلند و پیروز باشید .

  20. حسين غلامي

    خواب خواهر متوفي:
    داخل خانه لحاف پهنه و محمد(متوفي)وسط خوابیده ما کلی بالش گزاشتیم رو لحاف ها و داداش علی بالش گرفت و رو به داداش حسین کرد و گفت من می خوام پیش محمد بخوابم حسین اجازه نداد و حسین گفت نه من می خواهم پیش محمد بخوابم و محمد هم گفت حسین پیش من بخوابه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما نشان از دلتنگی که نسبت به فرد فوت شده است شکل گرفته است واز محبت خاصی که بین این دو برادر بوده است و اینکه تعبیر خاصی ندارد.
      سربلند و پیروز باشید.

  21. امید

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    بنده در خواب دیدم که بالشی سفید زیر سر کسی گذاشته ام و ایشان آسوده شدند. (ایشان فوت شده اند). میخواستم معنی این خواب رو بدونم

نظر خود را بیان کنید