تعبیر خواب آواز

دیدن آواز در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن آواز در خواب چیست؟

آواز man-singing

در اینجا منظور از آواز صدا و بانگ انسان است به هنگام سخن گفتن.

اگر مردی در خواب ببیند که صدا و آوازش بلند شده به طوری که تا دور دست ها می رود و مردم از شنیدن آواز خوششان می آید نشان خرمی است و گویای شهرت و آوازه و این که در میان مردم بزرگی کسب می کند.

ابن سیرین از کرمانی نقل می کند که به طور کلی داشتن صدا در خواب برای مردان نیکو است وگویای نام و آوازه و شهرت و شرف است ولی برای زنان نیکو نیست.

صدای آشنا دوستی و محبت است و صدای نا آشنا و آواز کسی که دیده نمی شود و در خواب خود او را نمی بینیم خبری است که از یک مسافر دور رفته به شما می رسد و چنان چه مسافری ندارید کسی خبری به شما می دهد که این خبر می تواند خوش باشد.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب موسیقی

تعبیر بانگ و آواز

تعبیر بانگ و آواز

بانگ صدا است و آواز و این در خواب وجوه مختلف دارد. اگر در خواب دیدید که خودتان صدا سر داده اید و آواز می خوانید به طوری که بانگ شما آن قدر رسا و بلند است که تا دور دستها می رسد به شهرت و بزرگی می رسید و بسیار نیکو است اما این در صورتی است که خودتان از شنیدن صدا ناراحت نشوید و از صدا و بانگ خوشتان بیاید.

اگر دیدید که دیگری بانگ سر داده و صدای او آن قدر رسا و بلند است که تا دور دست ها می رود و این صدا به گوش شما خوش آیند نیست و از آن خوشتان نمی آید خوابتان می گوید که کسی با شما رقابت می کند و این رقابت طوری است که شما از هم دوشی او بیمناکید و می ترسید.

اگر بانگ زنی را در خواب خود شنیدید ولی صاحب صدا را نتوانستید ببینید نیکو نیست.

اگر در خواب بانگ گریه شنیدید شادمان و مشعوف می شوید و بشارتی به شما می رسد. بانگ گریه در صورتی که با هق هق و ناله همراه نباشد حاجتی است از شما که بر آورده می شود و کامی است که روا می گردد.

شنیدن بانگ جانوران بخصوص چهار پایان حلال گوشت و مفید در خواب نیکو است.

☺ تعبیر خواب «آواز» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «آواز» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


4 دیدگاه

  1. صفورا

    با سلام. جواب من و ندادید. من خواب دیدم برادر شوهرم توی یک محفل بزرگ آواز می‌خواند. خیلی جمعیت است. همه شیک و زنها با آرایش. همه صداشو دوست دارند و مشهور شده. بار اولش هم است. من صداشو نمیشنوم چی میخونه؟ فقط یکجا می‌شنوم که همش میگه فاطمه. من میگم برای دختر من میخونه. چون اسم دخترم فاطمه است…. من میرم باهاش بغل و رو بوسی میکنم و ازش میبرسم چطور خواننده شدیی؟ میگه امتحان کردم دیدم همه خوششان آمده. آخه در این شبهای محرم که برادر شوهر من هر شب مسجد میره برای عزاداری این خواب من چه تعبیری دارد؟ با تشکر

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند به نکته ی اخری که اشاره کرده اید مربوط باشد و از جهتی هم می تواند نشانی از شهرتی باشد که ایشان ممکن است در اینده به ان دست پیدا کنند.
      سربلند و پیروز باشید

  2. Eli

    من خواب دیدم با دخترداییم که خیلی با هم صمیمی هستیم و اواز خوندنم دوس داریم تو بازار در حال راه رفتنیم و میرسیم به یه گروه نوازنده که اهنگ میخونن مام اهنگو بلد بودیم و دوتامون ناخوداگاه اون اهنگو میخونیم بعد همه ساکت میشن و فقط به ما نگاه میکنن البته من یه قسمت صدام میگیره بعد تموم میشه و میریم دوباره به یه گروه دیگه میخوریم اینسریم میخونیم و اینسریم همه فقط به ما نگاه میکنن و بعد دست میزنن و میگن خوب خوندیم
    تعبیرشو میگین؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      با توجه به ان که شما در واقعیت هم به این موضوع اشتغال دارید این خواب می تواند نشانه ای از ان باشد که در خواب ارزوهای خود را دیده اید و از این رو آن قدر دارای تعبیر نیست، اما از طرفی هم می تواند به این تعبیر باشد که به شهرتی دست خواهید یافت که برای شما بسیار خیر است اما باید بسیار اگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

نظر خود را بیان کنید