تعبیر خواب آشتی کردن

دیدن آشتی کردن در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن آشتی کردن در خواب چیست؟

تعبیر خواب آشتی کردن

ابن سیرین آشتی را در خواب طول عمر تعبیر کرده است.

آشتی کردن همچنان که دربیداری خوب است در خواب نیز صورتی نیکو می تواند داشته باشد اما اگر با کسی آشتی کردید که در بیداری با او قهر هستید نشان آن است که بد او را می خواهید و کینه ای از او به دل دارید ولی اگر در خواب با کسی آشتی کردید که در بیداری قهر نبوده اید خوب است و این را می گوید که خیر و صلاح در پیش دارید و می توانید برای یکدیگر مفید و موثر واقع شوید.

اگر در خواب با کسی که اصلا او را نمی شناسید آشتی کردید نشان آن است که کسی به شما نیکی می کند.

امام جعفر صادق علیه السلام نیز آشتی کردن در خواب را درازی عمر می دانسته اند.

☺ تعبیر خواب «آشتی کردن» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «آشتی کردن» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


25 دیدگاه

  1. ابوالفضل حامدی

    با سلام
    در خواب دو نفر را که نمیشناختم و با هم جر و بحثی شدید داشتن من با هر دو صحبت کردم و آنها با هم آشتی کردن و موقع خدا حافظی کلی من رو دعا کردن و گفتن اگر آشتی نداده بودم آنها رو زندگیشان از هم میپاشید تعبیر خواب رو میفرمایید لطفا

  2. زارعی

    با سلام در خواب دیدم مادرم که فوت شده از من میخواد ناراحت نباشم و با افرادی که در خواب باهاشون قهر بودم
    صلح کنم
    و منم با گریه با مادرم درد دل میکردم

  3. زارع

    با سلام در خواب دیدم مادرم که فوت شده از من میخواد ناراحت نباشم و با افرادی که در خواب باهاشون قهر بودم
    صلح کنم
    و منم با گریه با مادرم درد دل میکردم

  4. امیر کاوه

    در خواب دیدم اول با روشن کردن چراغ انسانی ظاهر میشود سپس با شخصی که قهر بودند تا مرحله ای ک قبول کنند و اشتی کنند رفتن . حالا خواب تعبیرش چیست

  5. غزل

    سلام من مادرم یا خاله ام قهر هستن و در خواب دیدم آن دو آشتی کرده اند

  6. مهوی یساری

    با برادرم قهرم در واقع با طرح قبلی باعث اختلاف شد خواب دیدم که به سمتم میاد و عادی سازی میکنه هیچ مشکلی وجود نداره و من نهایاتا اعتنا نمیکنم ولیول کن نیست من راه میرم و پدرم هم که با منقهره از یه ساختمونی داره نگاهم میکنه و و عصبی هستم نزدیک بود با یکی تو خیابون در گیر بشم که با حالت بدی بیدارشدم میشه تعبیرشو بفرمائید

    با عرض سلام

  7. سميرا

    سلام در خواب دیدم با کسی که در بیداری هم با او قهر هستم به او در بشقاب حلوا نذری دادم و با هم حرف زدیم ود خواب احساس کردم داریم آشتی میکنیم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر خواب دوست شدن با کسی که در واقعیت با او قهر هستید امده است که می تواند نشان از بیشتر شدن این کینه باشد و از این رو خیر نیست.
      سربلند و پیروز باشید

  8. سمیرا

    من و همسرم یکساله با خواهر همسرم قهریم ولی من به دفعات خواب دیدم که خواهرش اومده جلو و با ما آشتی کرده
    حتی چند بار دیدم میره طرف همسرم با اون آشتی میکنه که لج من در بیاره
    توی واقعیت هم به شدت از هم گریزونیم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب خیر نیست و می تواند به این معنا باشد که شما نه تنها قصد دوستی و آشتی با ایشان ندارید بلکه بد ایشان را خواهید و این صالا خیر نیست.
      سربلندو پیروز باشید

  9. اکبر

    من همسرمراترک کرده دوماه میشه دوتابچه هم دارم ومن خواب دیدم همسرم برگشته پیش من وبه من میگوییدبه بدن من دست نزن.مابه همیدیکرحلال نیستیم.میشه تعبیراینوبهم بگید.خیلی برام مهمه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما به معنای اشتی کردن نمی تواند باشد و از این رو ممکن است به این تعبیر باشد که در اینده ممکن است با ایشان در واقعیت هم آشتی کنید اما شرایطی برای شما تغییر کند.
      سعی در ان کنید که شما شخصی باشید که برای دوستی و صلح قدم پیش می گذارد.
      سربلندو پیروز باشید

  10. چند شب است که خواب کسی که قبلا دوستش داشتم ولی الان رابطه مون بهم خورده رو میبینم
    تعبیر این خواب چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعابیر خواب برای این خواب آمده است که ممکن است به معنای آن باشد که شما بد ایشان را بخواهید و نه اینکه برای خیر ایشان باشد.
      سربلند و پیروز باشید.

  11. Taekook

    سلام
    تو خواب دیدم که با دوست های قدیمیم ک چند وقتی هست ک رابطه مون بهم خورده و خبری از هم نداریم به مدرسه رفتم و اوقات خوب و خوشی رو کنار هم داریم..
    این تعبیر خوبی داره؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند برای شما به معنای آن باشدکه اشاره ای به ناخوداگاه شماست و به این صورت باشد که شما چون در ذهن خود ایشان را در گذشته ای به همراه خود داشته اید اکنون برایتان به این صورت دیده می شوند.
      سربلند و پیروز باشید.

  12. علی

    سلام
    در خواب دیدم پدر و مادرم که خیلی وقته طلاق گرفته اند. با هم اشتی کردند و دارن با هم زندگی میکنند و با هم کار میکنند و من نیز کمکشان میکنم
    ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بر اساس تعابیر دیدن این خواب نشانه ای از طول عمر است اما برای شما می تواند فقط بخشی از ناخوداگاهتان باشد که ارزوهای شما را به صورت خواب برایتان محقق می کند.
      سربلند و پیروز باشید

  13. سمیرا

    خواب دیدم کشی ک در حق ما بدی کرده میخاد با من آشتی کنه ولی من بی تفاوت از کنارش رد شدم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خوبی نارد و احتمالا امر خیری اتفاق برایتان خواهد افتاد و شما ان را رد خواهد کرد و خیر را از خود دور خواهید نمود.
      سربلند و پیروز باشید.

  14. مصطفی

    خواب دیدم با یک خانوم ناآشنا داشتیم می رفتیم و زن سابقم از کنار ما رد شد من زیرچشمی نگاه کردم ولی اون اصلا نگاه نکرد. خانوم بهم گفت اگر بخوای آشتی دادن زنت بامن، کارم رو خوب بلدم. منم سرم رو به علامت تایید تکون دادم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به گفته امام صادق نشان از طول عمر برای شما دارد و اینکه با همسر سابقتان در قهر هستید این خواب نشان بر این دارد که شما در دلتان از او کینه ای به دل دارید و و اینکه گفنه اند اشتی در خواب با کسی که با ان قهر هستید نشان بر وجود بر کینه است و بر خیر و صلاح نیست و این که شما تایید کرده اید احتمالا نشان بر این دارد که او را بخشیده اید .
      سربلند و پیروز باشید .

  15. زهرا

    سلام. این خواب را با صورت های مختلف اشتباه نکنم سه سال است که میبینم. وقتی دبیرستان بودم یکی از رفقا که صمیمی هم بودیم با من قهر کرد و با اینکه اصرار کردم بر آشتی وسعی کردم کدورت هارو برطرف کنم قبول نکرد و نشد.منم مدرسه مو عوض کردم. پارسال خواب دیدم همون دوستمو…و امسال هم خواب دیدم همونو!
    جلو رفتم تا با او دست بدهم و بگم که بی خیال بشه و اگرم تقصیر از من بوده ببخشه…ولی عصبی و ناراحت به نظر میرسید و توی دست دادن کراهت داشت.یادم نیست آخر دست داد یانه…ولی یادمه که بغض کردم و پیش خودم گفتم که حداقل پیش خدا شرمنده نیستم ازینکه من پیشقدم نشدم .آیا اینکه دو سه سال اخیر همون فرد رو میشه گفت تقریبا با همین مضمون درخواب میبینم پیامی داره که متوجهش نیستم؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب اشتی به گفته ابن سيرين آشتي را در خواب طول عمر تعبير کرده است. آشتي کردن همچنان که دربيداري خوب است در خواب نيز
      صورتي نيکو مي تواند داشته باشد اما اگر با کسي آشتي کرديد که در بيداري با او قهر هستيد نشان آن است که بد او را مي خواهيد و کينه اي از او به دل داريد ولي اگر در خواب با کسي آشتي کرديد که در بيداري قهر نبوده ايد خوب است و اين را مي گويد که خير و صلاح در پيش داريد و مي توانيد براي يکديگر مفيد و موثر واقع شويد . اگر در خواب با کسي که اصلا او را نمي شناسيد آشتي کرديد نشان آن است که کسي به شما نيکي مي کند . امام جعفر صادق عليه السلام نيز آشتي کردن در خواب را درازي عمر مي دانسته اند.
      سربلند و پیروز باشید .

  16. بينام

    پدر و مادرم با من قهر هستن اما من انها رو دوست دارم و با ان ها قهر نيستم ، اما در خواب ديدم كه در خانه ي انها هستم و همه چيز خوب و عاليست ، همه در صلح و مهرباني و بگو و بخند بوديم و حتي در خواب ميدانستم كه انها با من قهر بوده اند و در خواب تعجب داشتم كه با اينكه انها با من قهر بودند اما وقتي به خانه ايشان رفته بودم انها كاملا گرم و صميمي بودن و از ماجراي قهر و كدورت اصلا خبري نبود ، تعبيرش چيست؟

نظر خود را بیان کنید