تعبیر خواب آبله مرغان

دیدن آبله مرغان در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن آبله مرغان در خواب چیست؟

تعبیر خواب آبله مرغان

آبله اینجا بیماری مشهور و شناخته شده ای نیست بلکه بطور عام هر نوع لکه خورد و کوچک روی بدن می باشد مثل طاول یا زگیل یا هر نوع برجستگی و تالم موضعی.

پوست بدن باید سالم باشد و اگر چیزی روی پوست ما ظاهر شود نشان عدم سلامت آن نقطه از پوست است.

در خواب نیز دیدن آبله روی پوست بدن زیان مالی تعبیر شده . اندازه آبله اندازه زیان مالی است و نزدیک بودن به صورت و چشم نیز اهمیت آن را باز می گوید.

چنانچه گسترده و همه جای بدن را گرفته باشد به طوریکه در خواب خود را مثل آبله ای ها خال خال مشاهده کنیم زیانی است بزرگ و گسترده که قادر به کنترل آن نیستیم و اگر کوچک و فقط یکی باشد زیانی است مختصر که قابل جبران می باشد.

آبله در صورت شرمندگی است و آبله درسینه مال حرام و پول است که از طریق نامشروع به دست می آورید.

آبله در پا کسالت است و خستگی.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب بیماری پوستی

☺ تعبیر خواب «آبله مرغان» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «آبله مرغان» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


6 دیدگاه

  1. بیابانی

    من در خواب دیدم سمت چپ دستم تا شانه ام تاول زده وای هیچ چرک و آبی از آن بیرون نمیاد روی دستانم لک افتاده مثل دستان مادرم.ولی دستان مادرم انقدرپوستش عالی شده بودن .من من از دیدن دستانم ناراحت میشدم

  2. راضیه

    سلام من خواب دیدم که یک دختر بچه پر از دونهای قرمزه و از مامانش پرسیدم‌چی شده گفت ابله مرغان گرفته و بعد دختر بچه به زور میخاست دست منو ببوسه و هی پوست بدنش با من برخورد میکرد
    و در اخر هم زود رفتم دستمو با مایع شستم
    ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • تعبیر خواب

      با سلام
      ممکن است این خواب نشانی از ان باشد که کسی بخواهد به شما به واسطه ی رابطه ی دوستانه ای که با هم دارید ضرری برساند و این خیر نیست و باید صدقه ای بدهید.
      سربلند و پیروز باشید

  3. رسول

    سلام من خواب دیدم که روی دست دخترم پر از دانه های قرمز رنگ بود و از مادربزرگم سوال کردم چی میتونه باشه گفتن آبله مرغان است

    • تعبیر خواب

      با سلام
      ابله مرغان را در تعابیر خواب به معنای ضرر مالی تعبیر کرده اند و هرچه بیشتر باشد ضرر هم بیشتر است و از این رو بسیار اگاه باشید و حتما هم صدقه دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  4. بی نامم

    سلام من خواب دیدم. تمام بدنم پراز آبله است وزیرش مایع جمع شده روی سرم هم یه چیزی مثل شاخه درخت ومثل شاخ در آوردم میشه بگین چیه تعبیرش

نظر خود را بیان کنید