تعبیر خواب حباب

دیدن حباب در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن حباب در خواب چیست؟

حباب bubble

حباب پوکی و پوچی است و در وجه دیگر فساد و گناه و تباهی.

اگر در خواب ببینید که می خواهید چراغ خودتان را با حباب یا آباژور بیارایید عمل خلافی مرتکب شده اید یا مرتکب خواهید شد که با تجاهل و ظاهر سازی و فریب می کوشید از چشم دیگران پوشیده نگه دارید.

حباب اگر شیشه ای باشد رسوایی است و بد نامی که زود حاصل می شود و چنان چه حباب شیشه ای شما شیری رنگ و مات باشد عمل خلاف و گناه شما چندی می پاید و پوشیده می ماند ولی بالاخره به بدنامی و رسوایی می انجامد.

حباب آب و حباب هایی که بچه ها از صابون و با دمیدن هوای دهان درست می کنند همه گویای پوچی و پوکی است و بی اعتباری کارها و تمینات ما.


☺ تعبیر خواب «حباب» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «حباب» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


4 دیدگاه

  1. مهدیه

    سلام خواب دیدم یه حباب نسبتا بزرگ که در هر دو دستم جا میشد از آسمان ب زمین آمده و خیلی نورانی بود و داخل دو سه تا پرنده وجود داشت که همگی زیبا بودن ولی فقط جزئیات یکیشون یادمه چون گرفتم تو بغلم و نسبتا پرنده بزرگی بود سفید بود با کاکول رنگی بسیار زیبا بود .در خواب ب خواهرم می گفتم که این حباب نورانی اسمش پرنده کوچک خوشبختی است و هرروز چند بار از آسمان ب زمین می آید .یادم نیس که پرنده رو رها کردم یا نه.ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب از نظری خیر است و از نظری هم بیانگر ان است که ممکن است بر روی چیزی بسیار اشتباه برای زندگیتان سرمایه گذاری کنید و از این رو باید نسبت به هدفتان اگاه باشید.
      در این خواب به شما گفته شده است که خیری به شما می رسد و خوشبختی برای شما در دسترس خواهد بود اما به شرطی که در انتخاب هایتان هدفی ارزشمند داشته باشید نه اینکه زندگی خود را بر مبنای هدفی غیر متعالی بنا نهید.
      سربلند وپیروز باشید

  2. Star

    سلام من خواب دیدم با کل فامیل جمع شده بودیم توی خونه حباب بازی میکردیم حتی بزرگترها هم بازی می کردن و خیلی خوشحال بودیم به قدری حباب درست کرده بودیم که کل سقف حباب شد بود و تا پایین اومده بود و به ما رسیده بود فاصله ما تا سقف کلا حباب بود اون مهمونی رو پدر و مادر من تدارک دیده بودن و وسط بازی ما مجبور شدیم بریم ی چیزایی واسه مهمونی بخریم و وقتی برگشتیم پدر و مادرم ناراحت بودن و من دیگه نرفتم بازی کم و پیش اونا موندم تا حالشون خوب شه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن حباب در خواب به معنای پوچی و بیهودگی است و در متن بالا نیز به تفصیل توضیح داده شده است امابرای بیشتر دیدن این موضوع باید بدانید که این خواب میتواند تعبیری به این شکل داشته باشد که شما در زندگیتان مشغول کاری اشتباه و یا بیهوده هستید و این امر موجب انزجار خاطر خانواده و مخصوصا پدر و مادرتان شده است و باید بدانید که ان موضوع چیست تا در جهت رفتع ان اقدام نمایید.
      سربلند و پیروز باشید

نظر خود را بیان کنید