تعبیر خواب دیگ

دیدن دیگ در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن دیگ در خواب چیست؟

تعبیر دیدن دیگ بزرگ مسی

دیگ وسیله ای است برای پختن غذا که البته می دانیم که خانم و کدبانوی خانه با آن سرو کار دارد.

دیگ در خواب های ما سمبلی است از خانم و بانوی خانه که می تواند هم مادر باشد و هم همسر با توجه به این که امر پخت و پز را در خانه چه کسی انجام می دهد و این مسئولیت به عهده کدام یک از آن ها است.

برای جوانی که همسر ندارد دیدن دیگی به کد بانوی خانه و همسر بر نمی گردد بل که به مادر اشاره می کند و یا آن کس که به آشپزی اشتغال دارد.

دیدن دیگ در خواب با مسائلی مربوط به خانه ارتباط پیدا می کند که هرحالت آن تاویل خاصی دارد.


اگر دیگ سوراخ شده ای در خواب دیدید که احساس کردید متعلق به شما است خانم و کدبانوی خانه بیمار می شود ولی اگر احساس کردید که آن دیگ متعلق به شما نیست زنی از آشنایانتان بیمار می شود.

اگر دیگ را با غذا دیدید از خانم خانه به شما سودی می رسد ولی اگر غذایی غیر ماکول در دیگ دیدید از او به شما زیان می رسد.

ضربه زدن روی دیگ نشانه دعوا و مرافعه است که یک طرف آن زن خانه است.

مرحوم مجلسی نوشته اگر دیگ در خواب ببینید به ریاست و بزرگی می رسید.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب قابلمه

تعبیر خواب دیگ مسی

اگر در خواب ببینید ظرفی از مس دارید به رنگی متمایل به سرخی درخشنده و براق، مالی به دست می آورید که هم زیاد است و هم ممتاز. اگردر خواب ببینید ظرفی از مس دارید که زرد رنگ و کثیف است و جلا ندارد بیمار و رنجور می شوید.


☺ تعبیر خواب «دیگ» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «دیگ» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


39 دیدگاه

  1. زهرا

    خواب دیدم داخل ی دیگ مستطیل شکل بزرگ آش می پختم دختربرادرم، دخترخواهرم ویکی ازدوستانم کنارم بودن اول دختربرادرم بابیتفاوتی رفت بعددوستم بعددخترخواهرم گفتم تنهایی چکارکنم. ناگهان شوهرم امدودیگ راازوسط عرضی تبدیل به دودیگ کرد و گفتم حالاشد. صبحگاه خواب دیدم لطفاً تعبیرش چیه. ممنونم

  2. کاظمی

    فردی برام نقل کرد که در خواب دیده من درحال تلاش برای براق کردن وقلعی کردن دیگ بزرگی هستم که ابعادش به اندازه یک وانت نیسان هست و به خواب بیننده بازگو میکنم دوتا دیگ مسی دیگه هم دارم که در زیر زمین هست به نظر شما تعبیر این خواب چیست؟

  3. عالیه

    سلام
    خواب دیدم ک پدر فوت شده ام دیگ مسی بزرگ نذری خریده و ما همه از دیدن اون دیگ مسی ب شوق آمدیم

  4. فتاحی

    سلام وقت بخیر
    خواب دیدم همسرم یک دیگ بسیار بزرگ زردچوبه خریده دیگش حدودا ۱۰۰ کیلو بود
    تعبیرش چیه

  5. Helen

    من خواب دیدم توی دیگ مسی بزرگ خون خشک شده بود و وقتی توی دیگ اب ریختیم خون تازه شد و جوش اومد و هرچه دیگ را شستیم خون تموم نمیشد

  6. رضا

    سلام و عرض ادب
    خواب دیدم پدرم که فوت شده پای دیگ نذری که داخل آش هستش ایستاده و مشغول هم زدن هستن

  7. صدرا

    سلام
    خواب دیدم مادر شوهرم برای پدرشوهرم که فوت شده دیگه خیلی خیلی بزرگ مسی که اندازه یه خونه میشد وطلایی بود اش نذر کرده پخته بود من حتی رفتم طبقه بالا از بالا ببینم چطوری شده درش بسته بود اما خیلی بزرگ بود هیزمی که زیرش میذاشتن خیلی بزرگ بود مثل چوب تیر برق چوبی
    و حتی پدر شوهرم آمده بود سر زده بود نگاه می‌کرد و ابراز دلتنگی برای نوه اش می‌کرد و ما از ذوق دیدنش گریه کردیم اسرار داشتیم پیشمون بمونه نره و اون میگفت وقت ندارم باید زود برم
    ممنون میشم تعبیر کنید

    • تعبیر خواب

      با سلام
      هم در تعبیر خواب دیگ مسی و هم تعبیر خواب نذری دادن هر دو به خیر امده است و می تواند نشانی از ان باشد که برای شما در اینده و یا کسانی که در خواب شما بوده اند رزقی در نظر گرفته شده است که بسیار خوب و خیر است و از این رو بدانید که خوابی خیر دیده اید.
      سربلند و پیروز باشید

  8. علی

    سلام وقت بخیر تعبیر پیدا کردن دیگ طلای قدیمی در خواب چیست

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در خواب دیدن دیگ به خیر امده است و این که در خواب طلا باشد را نمی توان به راحتی به اشارات معبرین ربط داد اما بدانید که پیدا کردن گنج در خواب می تواند نشان از پیدا کردن چیزی در خودتان باشد که بسیار خوب است.
      سربلند و پیروز باشید

  9. فرشته

    سلام من خواب دیدم با همسرم دوتا دیگ مسی بزرگ رو از خیابون دزدیدیم که مال شهرداری بود.و همسرم من رو رها کرد و رفت که ماشین بیاره ببریم که مردم امدن من رو بگیرن که من دیگ ها رو پنهان کردم و خودم رفتم و تو خیابون گم شدم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر خواب دیگ مسی به مالی تعبیر شده است که به دست آید و در تعبیر خواب دزدی و دزد هم امده است که می تواند به معنای کسی و یا چیزی باشد که از دوستی به شما رسد و از این رو این خواب ممکن است نشان از مالی باشد که از دوستی به شما رسد.
      سربلند و پیروز باشید

  10. سید عباس موسوی

    سلام
    پدر من حدود سه روز پیش فوت کرد
    بعد ظهر روز اول خواب دیدم عروسی پدر ومادرم هست
    مادرم از پدرم پاگشا میخواست
    ابتدا پدرم یک دیگ کوچک مسی بهش داد ولی مادرم قبول نکرد و با پا دیگ کوچک را کنار زد
    پدر مجبور دیگ‌دیگری به هدیه کند
    که بزرگ و بسیار نو بود که داخل ان خیلی رنگ‌ مسی وقرمز و پر جلا بود
    که مادرم قبول کرد ولی با اکراه
    و گفت فعلا بذارید کنار. تا ببینیم چی میشه.
    تعبیر این چیست لطفا؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب ظرف مسی باید بدانید که نشان از مالی حلال و ممتاز است که ممکن است از طرف ایشان به شما رسد. برای ایشان خیراتی دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  11. راحله

    سلام خواب دیدم داخل دیگ مسی برنج میشورم البته خانه ی مامانبزرگم بودیم ویهویی یه تیکه از ظرف مسی کنده شد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب می تواند به این معنا باشد که شما در اینده ماللی را ممکن است به دست بیاورید که اگر از آن کم شود نباید ناراحت شوید.
      سربلند و پیروز باشید

  12. Mani

    من یه خانم هستم خواب دیدم تو مسجد دو تا قابلمه مسی هست که داخلش حلواست و مادربزرگم که فوت شدن به من گفت اون دو تا قابلمه واسه توا…بعد من هر چی میگردم اون دو تا قابلمه رو پیدا نمیکنم
    ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      باید بدانید که در تعبیر قابلمه مسی همانگونه که از قبل هم اشاره کردیم ممکن است به این معنا باشد که برای شما از طرف ایشان مالی رسد و باید بسیار در حفظ ان دقیق باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  13. علیرضا

    سلام،خواب دیدم یه دیگ مسی بزرگ رو بردم بازار که مس رو بدم سفیدش کنه،آقای فروشنده مس دیگ رو از من گرفت و وزن کردش و گفتش ۲روز دیگه آماده اس و من گفتم یه رسید به من بدید گفتش به شاگردش که رو رسیدش بنویس یا حسین

    میشه تعبیرش رو بفرمایید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب تعمیر کردن مس میتواند خیر باشد و از این رو به این معناست که می تواند نشان از باشد که مالی دارید که انشالله بیشتر خواهد شد.
      سربلند و پیروز باشید

  14. حاج خانم

    سلام
    خواب دیدم ک توی دیگ مسی نشسته ام و دیگ راه می ره و من و با خودش میبره بعد با دیگ میخواستم ب چاه دسشویی بیافتم
    تعبیرش چی میشه ممنون میشم اگ بگید.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب چاه دستشویی در برخی تعابیر خواب امده است که می تواند نشان از منبعی خیر باشد و در تعبیر دیگ مسی هم به معنای مال حلال امده است و از این رو این خواب برای شما بسیار خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  15. Zahra

    سلام وعرض ادب معبر محترم خواب دیدم دختر دم بختم از در وارد خونه شد با یک دیگ که داده بود ی پسر مجرد کمکش براش بیاره وپسره با پدرش می اومدن توخونه وبراش دیگو وچند تایی چیز براش آوردن من متعجب مونده بودم که دیگ می خواستی چیکار گفت خیلی وقت بود منتظر بودم همچین چیزی بخرم بیام باهاش بکوبم ( منظور مثل طبل زدن) اول فکر کردم جنسش شیشه ای هست بعد آورد نزدیک دیدم دیگ بزرگ مسی هست که روش نقره ای کرده بودن ونقش های گل قشنگی داشت با کمی نوشته شاید، گفتم باید پونصد هزاری خریده باشی گفت آره ولی باز شک کرد گفت فکر کنم سه میلیون وپونصد یا صدو پنجاه گفت خریده منم مدام می پرسیدم آخه می خواستی چیکار ، اونم می گفت دوستش داشتم؛ گفتم چطور دادی به این پسره با پدرش بیارن برات روت شد گفت آره

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب بدانید که این خواب خیر است و می تواند به این معنا باشد که برای ایشان خیری در راه است.
      سربلند و پیروز باشید

  16. راژین.رادین

    سلام خواهرم از دور سه دیگ بزرگ مسی براق و زیبا در دست بالب خندان به سوی ما می آمد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب با توجه به تعبیر خواب دیگ بزرگ مسی بسیار خیر است و بر اساس تعابیر خواب نشان از خیری دارد که به ایشان رسد.
      سربلند و پیروز باشید

  17. زهرا

    خواب دیدم که مهمان دارم و به دنبال دیگ بزرگی هستم فهمیدم خواهر شوهرم دیگش را برای سفید کردن به مغازه ای سپرده بدون اطلاع او رفتم تا دیگ را بگیرم اجرت سفید کاری آن رانداشتم بدهم در همین فکر ها بودم خواهرشوهر آدرس مغازه ای که دیگش راسپرده به من داد با همسرم رفتیم برای تحویل گرفتن دیگ در یک دشت سرسبز و بزرگ بود و دیگ ها خیلی بزرگ بود و ما نمی‌توانستیم حمل کنیم در همین فکر بودم که مادرم به من گفت اون دیگ کوچیکه مال اون هست یعنی همون دیگی که اول رفته بودم تحویل بگیرم

  18. فاطمه

    سلام وقت بخیر خواب دیدیم
    پسره خواهر شوهرم دیگ مسی را میتراشد و دامادم (حال از دخترم جدا شده اند) از من التماس میکند ک مانع این کار شوم و ناگهان از جنس مس مایع ذوب داغ بر سره من ریخته و به هر سو که فرار میکنم تمامی ندارد و در حال سوختن هستم!

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس تعابیر خواب می تواند نشان از ان باشد که شما بر سر موضوع مادی با شخصی دچار مشکل ممکن است بشوید که این موضوع سبب خواهد شد که برای شما مشکلاتی پیش بیاید که باید بسیار نسبت به آن اگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  19. نازی

    سلام.
    خواب دیدم رو پشت بام خانه روبرو یک دیگ مسی بزرگ که درش بسته بود رو از طناب محکمی آویزون کردن در حالی که داخل دیگ آب بود و داشت میجوشید و تکان های شدیدی میخورد و صدای نسبتا بلندی هم داشت.در ضمن یک خانوم هم کنارش ایستاده بود.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس تعابیر خواب می تواند نمایانگر ان باشد که شما در اینده ای نه چندان دور مالی را در دسترس خواهید داشت اما باید بسیار نسبت به نزدیک شدن به آن دقیق باشید و اصلا طمع سبب نشود که اصول را رعایت نکنید.
      سربلندو پیروز باشید

  20. مهدی فرج اللهی

    سلام
    خواب دیدم به اتفاق یکی از دوستانم در فضائی مثل پارکینگ ، یک عدد سینی روی و یک قابلمه که در اثر پخت و پزهای مدام رنگ سیاه به خود گرفته رو ، ( در واقع اون رفیقم شروع کرده به شستشو و در حین شستن از کار تمیزش تعریف میکنه ، منو تحریک و حریص برای شستن کرد) منم رفتم شروع کردم به شستن این دوتا ظرف
    اول سینی و بعد ک رفتم برای شستن قابلمه حس میکردم داخلش آبی ک زلال نبود ، مثل آبی ک ریختن که قابلمه و خیس کنن ( اما این قابلمه کثیف نبود ، فقط همون سیاهی ک عرض کردم )
    اما وقتی بیرونش رو میشستم آرم اون هی تمیز تر میشد
    لطفا در تعبیرش کمکم کنید
    ضمنا لباس دوستم ی پیرهن سفید تمیز بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس تعابیر خواب برای شما خیر است و نشان از ان دارد که شما در اینده به واسطه ی ایشان سفری ممکن است داشته باشید که برای شما بسیار خیر است و سفیدی در این خواب نمایانگر ان می تواند باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  21. Zahra

    سلام خواب دیدم مردی متاهل سه تا قابلمه مسی داشت قابلمه ها مس قرمز نبودن سفید بودن،ب من نشون میداد من حسرت میخوردم میگفتم خوشبحالشون ولی در قابلمه ها تنگ بودن تودلم میگفتم چجوری غذادرست میکنند سخته میخاستم تعبیرشو بدونم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما خیر است اما می تواند به این معنا هم باشد که شما از مال به خیری خواهید رسید اما باید به همان قانع باشید و حسرت مال دیگران را نخورید.
      سربلند و پیروز باشید

  22. سید

    خواب دیدم مرحومه مادرتلفنی درخواب میگفت دیگ سفالی برات آوردم ازینکارش درعالم رویاخوشحال شدم خودش هم

  23. مهسا

    خواب دیدم پدر شوهرم 2تا دیگ مسی برام اورد و گفت که اش بپزم با خوشحالی.

  24. sahzia

    سلام علیکم خواب دیدم که به خانه سه دانه دیگ خورد کالان دارم آیا برایم تعبیر میکند

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر ديگ وسيله اي است براي پختن غذا که البته مي دانيم که خانم و کدبانوي خانه با آن سرو کار دارد. ديگ در خواب هاي ما سمبلي است از خانم و بانوي خانه که مي تواند هم مادر باشد وهم همسر با توجه به اين که امر پخت و پز را در خانه چه کسي انجام مي دهد و اين مسئوليت به عهده کدام يک از آن ها است. براي جواني که همسر ندارد ديدن ديگي به کد بانوي خانه و همسر بر نمي گردد بل که به مادر اشاره مي کند و يا آن کس که به آشپزی اشتغال دارد. مشاهده ديگ در خواب با مسائلي مربوط به خانه ارتباط پيدا مي کند که هرحالت آن تاويل خاصي دارد.
      سربلند و پیروز باشید .

نظر خود را بیان کنید